Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kanske borde lagt detta i beach-tråden, men det känns som jag kommer få mer svar på en egen tråd. :D Jag och sambon försöker oss på ett... 2
Svar
25
· Visningar
7 568
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Från och med idag ska jag ta tag i mitt liv och börja röra på mig för att må bättre. Jag tänkte träna hemma, alltså jag har inte som mål...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Nu behöver jag mathjälp igen ;) Jag behöver tips på frukost som går att äta i bilen (eller bussen eller valfritt annat färdmedel för den... 2
Svar
26
· Visningar
2 565
Kropp & Själ Det är pissjobbigt, jag hostar, fryser, svettas, fryser igen, tempen i kroppen varierar mellan 36,5 och 40,5. Jag har gått och hackat...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: nevin
·
Kropp & Själ Hur blir man bättre på att skita i andra? :o Jag är ganska duktig på att, inte lägga mig i, men störa mig på vissa saker. Facebook är...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: terrific
·
Kropp & Själ Har någon av er erfarenhet av livscoacher? Har någon besökt en sådan? Fick ni hjälp? Med vad? Idag ska jag första gången träffa en...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hörde på radio i dag att det pratades om relationer och äktenskap. En person där sa att hon tyckte att folk ger upp för lätt, att de... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 286
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Kan ni jobba när ni får migrän? Jag har jättesvårt att göra det och på mitt jobb verkar jag ensam om det.. Nu har jag turen att få det... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 715
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har varit nedstämd och ledsen rätt länge nu, men är inte deprimerad. Åtminstone så uppfyller jag inte kriterierna. Jag fungerar på... 2
Svar
21
· Visningar
2 679
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Inget nyårslöfte men hälsan ska man väl vara mån om. Sitter och surfar runt och kollar på olika gym. Vad fick er att börja träna där... 2
Svar
23
· Visningar
3 107
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga... 2
Svar
24
· Visningar
2 544
Kropp & Själ Satt på kurs i kväll och kände hur pulsen blev kraftig. När jag kände på halsen så upptäckte jag att det gick tre slag sen stannade av...
Svar
4
· Visningar
1 475
Senast: Neko
·
Kropp & Själ Bästa bukefalister. Kan ni ge mig några träningsråd? Jag har fått reda på att jag har fått artros i båda höftlederna. Har haft värk...
Svar
6
· Visningar
2 207
Senast: Scata
·
Kropp & Själ För en tid sedan fick jag klåda i hårbotten. Efter diverse shampoo byten testade jag parfymfritt- klådan försvann efter första tvätten...
Svar
7
· Visningar
2 399
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det hände för första gången i torsdags kväll då jag stod i stallet och smörjde en sadel. Kände att långfringret var mycket kallare än de...
Svar
2
· Visningar
2 410
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ När jag tar på vänster sida ungefär i mitten på huvudet lite mer bak så gör det rätt ont faktiskt. Strålar om jag tryckter lite lätt på...
Svar
13
· Visningar
51 818
Kropp & Själ Kan jag ha fått mitt recept på epilepsimedicinen förnyat utan att jag själv kan se det när jag loggar in på apoteket.se? Jag använde...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nybörjare som man är när det gäller Ebay så jag tyvärr gjort ett misstag, har med största sannorlikhet beställt en falsk sminkpalett...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Har en längre tid varit förkyld och haft problem med bihålorna och öronen. Var till läkare i torsdags som konstaterade att det inte var...
Svar
19
· Visningar
11 854
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Träffade en kille igår som jag hängde mycket med för ett par år sen. Av olika anledningar hände inget då, mest på grund av att jag är så...
Svar
16
· Visningar
2 197
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka