Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Kanske borde lagt detta i beach-tråden, men det känns som jag kommer få mer svar på en egen tråd. :D
Jag och sambon försöker oss på ett...
Kropp & Själ
Från och med idag ska jag ta tag i mitt liv och börja röra på mig för att må bättre. Jag tänkte träna hemma, alltså jag har inte som mål...
Kropp & Själ
Nu behöver jag mathjälp igen ;)
Jag behöver tips på frukost som går att äta i bilen (eller bussen eller valfritt annat färdmedel för den...
Kropp & Själ
Det hände för första gången i torsdags kväll då jag stod i stallet och smörjde en sadel. Kände att långfringret var mycket kallare än de...
Kropp & Själ
När jag tar på vänster sida ungefär i mitten på huvudet lite mer bak så gör det rätt ont faktiskt. Strålar om jag tryckter lite lätt på...
Kropp & Själ
Har en längre tid varit förkyld och haft problem med bihålorna och öronen. Var till läkare i torsdags som konstaterade att det inte var...
Kropp & Själ
Träffade en kille igår som jag hängde mycket med för ett par år sen. Av olika anledningar hände inget då, mest på grund av att jag är så...