Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Finns det några buke-veganer där ute? Vad äter du? Hur ser en vanlig mat-dag ut? Hur länge har du varit det? Märktes det någon skillnad...
Kropp & Själ
Hamnade i en liten diskussion med pappa. Han har fått lära sig att man ska inte 'bekräfta' någon med att säga att personen skär sig utan...
Kropp & Själ
När man blir mobbad som vuxen känns det inte ett dugg bättre än när jag var barn. Jag trodde det skulle vara lättare att hantera. Jag är...
Kropp & Själ
Jag sitter i bilen och var tvungen att stanna pga risk att kräkas eller svimma av mensvärksillamående :crazy:
Jag har värmen i sätet på...
Kropp & Själ
Jag kolliderade med en flygande grimma igår, fick den i tinningen på vänster sida. Idag är det inte blått, lite svullet, väldigt ömt och...
Kropp & Själ
Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...