Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag älskar smoothies och är ständigt på jakt efter nya recept. Så sitter ni på ett recept så dela gärna med er. En favorit just nu är...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Vad gör man som anhörig till någon som mår väldigt dåligt? Känner mig helt maktlös, har en nära anhörig som bestämt sig för att ta livet...
Svar
17
· Visningar
1 903
Kropp & Själ Någon som testat den?Är den bra?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: peace
·
Kropp & Själ Jag hade så ont i huvudet i natt att jag hängde över toastolen vid några gånger. Det händer inte ofta att jag får så ont i huvudet... 2
Svar
32
· Visningar
11 555
Senast: Enya
·
Kropp & Själ I måndags var jag till tandläkaren och lagade ett hål. Det var väldigt stort och hade en lagning ovanpå så dom fick liksom ta bort ett...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Känner att jag vill vara anonym med detta känsliga ämne. Innan ikväll så pratade jag och min man om utseende och vi kom in på min... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 732
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Vad ä det för nåt? Har letat på nätet men hittar nästan ingenting. Var och kollade synen hos optikern idag och fick en remiss till...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: hestmannen
·
Kropp & Själ Jag har varit utan mens i drygt tre månader och det är nästan så att jag börjar sakna jävelskapet... De vanliga orsakerna jag kan komma...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Var nyligen hos gyn pga smärtorna från endon plötsligt kommit tillbaka. Har hormonspiral vilket tar bort all mens så jag slipper de...
Svar
12
· Visningar
3 566
Senast: hier
·
Kropp & Själ ...vilket kanske inte är så roligt som det låter. :) För snart två år sen träffade jag mannen med stort M för mig. Han är underbar...
Svar
14
· Visningar
3 138
Senast: Hellas
·
Kropp & Själ Mina ögonbryn har blivit så tunna(tack vare en puckad sköldkörtel) och jag tycker inte att det är så klädsamt. Nu har jag börjat fylla i...
Svar
14
· Visningar
3 553
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ En fb vän till mig skriver ofta så mycket kloka saker, i morse fick vi denna.. det bästa vi kan göra för andra är gratis...så varsågoda...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: martha
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat in i ett minikollektiv och det är något som är konstigt med en av killarna som bor här. När jag går på toaletten... 2
Svar
38
· Visningar
7 204
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Allt ramlar ihop runt omkring mig. Det ena negativa efter det andra händer. Mer än vad jag vill lämna ut här. Förlorade jobbet och har...
Svar
14
· Visningar
1 572
Kropp & Själ Jag har varit med i GöteborgsPostens digitala bokcirkel under de senaste fyra veckorna och denna veckan är den femte och sista... 2
Svar
23
· Visningar
2 323
Kropp & Själ I vintras bröt jag nyckelbenet och fick operera det på plats igen. Det är läkt (även om jag känner en viss smärta ibland), men folk... 2
Svar
31
· Visningar
11 928
Senast: Martina_m
·
  • Låst
Kropp & Själ NU har jag väl gjort rätt med siffran, eller hur? :D Träna, ät och lev kära beachare! :banana: Ni är AWESOME och jag älskar er :love: 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
101 087
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag går efter fastedietens 5:2 sedan två månader. Det skulle vara intressant att höra vilket upplägg ni andra har som också kör... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 132
Senast: Annelian
·
Kropp & Själ Dagens kan kanske mest onödiga fråga/ tråd men hur lång tid kan det ta för blåmärken att framträda, alltså synas? Timmar, dagar eller...
Svar
4
· Visningar
1 415
Senast: Mynta2
·
Kropp & Själ Jag har nu nästan helt slutat blöda från ändtarmen, sprickan är kvar, men den blöder väldigt sällan nu, och det blöder jätte mkt mindre... 2
Svar
20
· Visningar
3 271
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka