Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Är i stort behov av lite tips på blommor :)
Jag planerar att så blommor bakom vår parkering. Det är söderläge, ingen skugga men ett...
Trädgård & Växter
Jag ska skaffa lite fler växter inomhus och tar gärna emot tips. De behöver vara tåliga, genom åren har jag tagit livet av det mesta...
Skola & Jobb
Jag har funderingar på att starta med mathantverk vid sidan av mitt ordinarie jobb, men vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag har lite...
Kropp & Själ
Efter att ha läst den andra tråden med fotproblem så tar jag mig mod till och skapar en egen tråd. Någon som varit med om att trampdynan...
Juridik & Ekonomi
Har en fråga till er allsmäktiga!
Jag har huslån, huslånet dras den 25 varje månad då jag fått lön då, dvs så dras det direkt så jag...
Skola & Jobb
Min anställning kommer att sluta i slutet på mars. Jag har bett om ett arbetsbetyg från min chef (intygen ordnar en avdelning på jobbet)...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...