Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har en böld på ryggen och det är fortfarande oklart om den tänker gå tillbaka eller spricka. Hur som helst är jag på vc dagligen och...
Kropp & Själ
Är det någon här som har erfarenhet av att få någon typ av praktiskt stöd för hushållssysslor när man har en npf och inte klarar av att...
Juridik & Ekonomi
Jag har 2 fakturor hos Qliro för köp hos Nelly, har returnerat saker på båda beställningarna så fakturorna är pausade i väntan på att...
Juridik & Ekonomi
Har hittat ett hus, som känns så himla perfekt. Visning på torsdag, så känns det lika bra så tänker jag att jag vill lägga ett bud på...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...