Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Skummade precis en artikel på DN (Så ska astronauterna kunna hålla sams hela vägen till Mars) , där det bland annat står så här:
"På en...
Skola & Jobb
Hej!
Jag pluggade fram till december på komvux, och har endast småjobbat i korta perioder mellan lite studieuppehåll för att orka kämpa...
Skola & Jobb
Jag har varit på studiebesök för en arbetsmarknadsutbildning idag. Vill man gå utbildningen så fortsätter ens a-kassedagar att ticka på...
Kläder & Bli fin
Jag vet inte om en sån här tråd är okej, men jag har letat efter svarta jeggings/leggings i evigheter! Vill ha några som, trots att det...
Kropp & Själ
Någon som har erfarenhet av perioral dermatit?
För ca 2 månader sedan fick jag röda utslag runt munnen. Efter ett tag dök utslagen även...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...