Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vissa kanske minns att jag i somras hade jätteproblem med torra ögon. Hittade en droppe som funkar okej, den får jag fortfarande använda...
Svar
13
· Visningar
893
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Här är tråden för oss som vill upp eller ner i vikt, stå stilla eller få stöd att införa och bibehålla nya kost- och träningsvanor och... 47 48 49
Svar
970
· Visningar
69 599
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Nästa vecka behöver jag åka tvärs genom Stockholm på morgonen. Med hundar :meh: Frågan är helt enkelt: mellan vilka tider är det så...
Svar
12
· Visningar
4 463
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Hej alla! Jag har en teckning tecknad på papper som jag scannat in till datorn. Problemet är att även det vita pappret liksom är med i...
Svar
15
· Visningar
1 257
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag tänkte jag skulle skaffa ett löpband och fick erbjudande från min kollega att köpa hennes begagnade. Ett Attract HTM-1030. Är det...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Egen
·
Kropp & Själ Ja, rubriken säger allt! Jag har skaffat mig en bettskena men kan inte ligga på sidan med den. Det bildas så mycket saliv så att jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 249
Senast: MiniLi
·
Fritid Jag ska försöka mig på att brodera med ylletråd på ylle. Jag har en bok (som bara tar upp silkestråd på ylle men mest fokuserar på...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Badger
·
Mat Jag kommer att besöka Jönköping ett par dagar i början av december och behöver tips på resturanger, evengemang, saker som borde ses mes...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: 360
·
Hemmet Vi bor i ett blåshål och efter några års brottande med tentakler som blåst iväg och snott sig kring närliggande träds grenar eller som...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Jag har ofta utslag under ögonen, små prickar som sitter runt yttre ögonvrån och under ögonen. De kliar inte, men ser tråkiga ut tycker...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Eli
·
Hemmet Vad föredrar ni? Finns det för- och nackdelar med de olika sorterna? Vi ska införskaffa ny säng och jag har varit inställd på... 2 3
Svar
44
· Visningar
19 662
Senast: honung
·
Kultur Efter att vi hört ”Morning has broken” i helgen fick kärleken en idé om en en annan låt som har en (piano?)slinga i sig som låter precis...
Svar
10
· Visningar
1 354
Senast: Zewz
·
Fritid Jag har av väldigt oklara anledningar snöat in på muminmuggar :p och inser att jag inte verkar vara själv med att ha ett intresse av... 2
Svar
28
· Visningar
2 731
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har alltid varit emot FB och envist vägrat vara med i detta ytliga forum,som jag upplevde det. Men så nu i Augusti gick jag en online...
Svar
4
· Visningar
1 920
Senast: Cha9
·
Hemmet Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten... 2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Tranan
·
Trädgård & Växter Jag är jättesugen på att sprida ut massor med blomfrön på ett begränsat området på vår gård, främst för att ge pollinerarna lite mat och... 2
Svar
34
· Visningar
3 767
Senast: malumbub
·
Kultur Tyckte kommentatorerna var så lama under fotbollsmatchen men min kille höll inte med. Misstänker att han aldrig hört Christian Olsson...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Bapelsin
·
Skola & Jobb Ni som på något sätt jobbar på ställen där det förekommer våld (antingen en kalkylerad risk så att säga eller där det någon gång hänt... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 370
Senast: MissFideli
·
Samhälle Har ni sett filmen nedan? En man och en kvinna simulerar misshandel i en hiss. Den enda som reagerar är en engelskspråkig kvinna. Vad... 2
Svar
23
· Visningar
2 970
Senast: Kadi
·
Mat Vi ska till Varberg inom kort. Ge mig era bästa tips på bra, mysiga, lyxiga restauranger med god mat och gott vin. Helst centralt...
Svar
12
· Visningar
877
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka