Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Dagens middag: Surdegsbaguette, rökta räkor och kalixlöjrom :d👌 Edit: Jag tror jag fick numreringen rätt, annars får en moderator ändra :)
Svar
1
· Visningar
360
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag avslutar min semester med lunginflammation, högst troligt orsakad av mykoplasmabakterie. Var sjuk med feber och hosta i tio dagar... 2
Svar
35
· Visningar
3 580
Senast: Lobelia
·
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Rie
·
Hemmet Jag ska riva ner tapet och måla om hur gör man? Ska listerna tas ner eller inte? Hur river man lättast bort tapet? Det är någon gammal...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: tanten
·
  • Låst
Hemmet Efter att jag och @Matmissbrukaren svävat iväg lite väl mycket med positiva försäljningar i Gnälltråden :o kändes det som att vi... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
136 655
Kropp & Själ Har känt mig yr, trött och tappat hår en tid. Var iväg och tog prover vilka visade en järnbrist. Läkare föreslog att se över kosten...
Svar
18
· Visningar
1 782
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Trädgård & Växter Här fortsätter vi att prata om växter, trädgård och allt som hör till. Jag räknade mina kvarvarande petunior idag. Det är bara 10... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
111 000
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Är jag den enda som verkligen avskyr att klippa mig? Jag sitter just nu med min vanliga "Efter klippningsågren". Jag ogillar hela... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 165
Senast: Lupino
·
Fritid Mycket tyder på att jag under en period inom en inte alltför avlägsen framtid kommer att tillbringa en del fritid (även arbetstid, men... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 834
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av det? Kan vara personlig eller någon släkting eller vän som gjort en sådan operation, och som vill... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 606
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb Någon som har jobbar på Max eller jobbar där nu? Skulle ni rekommendera det? Vad är bra och vad är dåligt?
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd men vill inte kapa. Det är ju så lätt, i alla fall för mig, att se det dåliga, fula och jobbiga och...
Svar
18
· Visningar
1 267
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Det verkar inte vara någon hejd på vad män tar sig för mot unga kvinnor. Om de inte ens kan få åka buss i fred är det fruktansvärt... 11 12 13
Svar
250
· Visningar
18 143
Senast: Vallmo
·
Samhälle för dig? Tänkte på detta med att lära av sina misstag resp lära av andras misstag. Vissa saker är ju svåra att ta in i förhand, ibland... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 696
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Ska få gas i bukhåkan, själva operationen är på äggledarna. Tror ni man kan åka till Liseberg och åka karuseller efter fyra dagar...
Svar
17
· Visningar
1 988
Senast: Cattis_E
·
Hemmet I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om...
Svar
7
· Visningar
1 301
Fritid Vilka hobbies/intressen har du och vad betyder de för dig? Vad får du ut av att hålla på med det? Hur ser din omgivning på det? :) 2 3
Svar
47
· Visningar
3 378
Senast: Takire
·
P
Kropp & Själ Jag har börjat färga min gråa lugg och mina gråa tinningar blå, och är supernöjd! Men, jag hittar ingen bra toning, någon som vet om det... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 452
Senast: vallhund
·
Tjatter Jag och min sambo kommer att spendera ett par dagar i Sevilla i höst för att hälsa på kompisar som bor där. Tanken är att vi stannar där...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: svea
·
Trädgård & Växter Kan det finnas hopp för vissnad vinranka och Klematis? Jag har en inglasad balkong och det har varit svårt att få till vettig vattning...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka