Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag har aldrig tagit några större lån så jag behöver lite hjälp :)
Om jag får ett bolån beviljat baserat på det jobb jag har nu, kan...
Trädgård & Växter
Kan det finnas hopp för vissnad vinranka och Klematis?
Jag har en inglasad balkong och det har varit svårt att få till vettig vattning...
Juridik & Ekonomi
Tänkte det kunde vara kul att ha en investeringstråd där man kan dela med sig av tips, tankar, frågor om allt som har med investering...
Kropp & Själ
Jag har tagit Zopiklon (Imovane) 7,5 mg mot sömnsvårigheter i princip dagligen, i över ett års tid. Det har fungerat hyfsat även om jag...
Juridik & Ekonomi
Jag ska - förmodligen - ta tåget upp till Stockholm en dag nu i juli. Är ju inte ute i särskilt god tid, och biljetterna på sj:s hemsida...
Juridik & Ekonomi
Jag vill bara från början förydliga att jag inte är ute efter moraliska åsikter om mitt problem utan endast folks egna erfarenheter och...
Juridik & Ekonomi Överförmyndarnämnden måste kopplas in och båda vårdnadshavarna godkänna. Tänk också på att skulle sonen förolyckas är det föräldrar och...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...