Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
ja vad tänker du glädje är? när är du glad?
pratade med en person om det. satt i en bil o funderade o frågade rakt ut om hen var glad o...
Kläder & Bli fin
Jag tänkte ha den här klänningen på mig, funderar på skor och något att ha över klänningen eftersom jag är frusen av mig. Klädkoden är...
Kläder & Bli fin
Jag har en Halvarssons mc jacka som mitt ex gav mig för att kunna åka hoj med honom. Har inte använt den på 3 år så nu ska den säljas...
Kropp & Själ
En kollega till mig har behandlats för långt gången tjocktarmscancer och har det har gått över all förväntan. Han har hela tiden haft en...
Skola & Jobb
Jag har absolut ingen aning om vad jag egentligen VILL jobba med.... Trivs förvisso bra med mitt nuvarande deltidsjobb i stall, men vet...
Trädgård & Växter
Jag är nyinflyttad till hus nära sjö och mycket skog runtomkring. Jag har fullkomligt förälskat mig i allt som har med trädgård att...
Fälttävlan Så häftigt att se det live. Det är verkligen ett av mina drömresemål. Vem vill till typ Maldiverna när det finns Badminton (eller Burghley)?