Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Någon här sommar tyngdtäcke? Har tänkt svänga om en butik i morgon och köpa ett då dom har kampanj men jag velar mellan att köpa 5...
Svar
12
· Visningar
2 997
Fritid Någon som provat någon gång eller kanske brukar göra det ofta? Är det värt det? Här där jag bor kostar det 1000:- för 10-30 min. Kunde...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: snorp
·
IT & mobiler Jag är inne i en liten nostalgisk period och har börjat leta på steam efter gamla hästspel, sådana som kom ut från 95-05 ungefär. Var...
Svar
18
· Visningar
5 180
Skola & Jobb Får man det? Jag har en tidsbegränsad anställning på företaget jag jobbar nu, och söker nytt jobb. Jag har blivit kallad till intervju...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: nickan1
·
Kultur Jag har lagt märke till något på senare tid, något som stör mig lite då jag egentligen kan. Ibland när jag läser det jag skrivit ser...
Svar
10
· Visningar
3 158
Skola & Jobb Tänkte vi kunde ha en tråd om kunskap och berätta om vi lärt oss något nytt och spännande! På så sätt så kan man lära sig något nytt... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 657
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag kan väl inte vara ensam om att följa denna briljanta filmatisering av romanen? 5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 169
Senast: Ja88
·
Fordon Fula fläckar på sätet i min bil. Har provat Turtle wax textilrengöring typ 3 gånger. Ingen skillnad.. Ingen aning om vad fläckarna...
Svar
10
· Visningar
3 233
Senast: myzzan
·
Kultur Hej! Tänkte att här skulle vi som tycker om att spela gitarr eller vill lära sig spela gitarr kan samlas och nätverka alternativt komma...
Svar
18
· Visningar
1 021
Senast: Monkie
·
Fordon Jag är på jakt efter en ny hundbil och har fastnat lite på crv'n då jag förstått att de tydligen ska vara ganska driftsäkra. Men hur är... 2
Svar
38
· Visningar
3 442
Senast: Millicent
·
Kropp & Själ Hej, Jag har naglar som lätt går sönder även om jag försöker ta väl hand om dem. Blev tipsad om trind nail repair som tydligen ska vara...
Svar
4
· Visningar
1 641
Samhälle Ser folk bära pridetygkassar överallt i stan, företag skyltar med prideflaggan och det känns som att den finns i alla sammanhang... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
30 563
Senast: Ciccio
·
IT & mobiler Jag är väldigt sugen på att byta ut min iPhone SE mot ny telefon med en bra kamera, men jag vill inte lägga ner allt för mycket pengar... 2
Svar
24
· Visningar
2 448
Skola & Jobb Jag har sagt upp min tjänst i kommunen, då jag har fått jobb i en annan kommun. Jag har 3 månaders uppsägning då jag vart anställd i mer... 2
Svar
23
· Visningar
4 433
Senast: YaHilweh
·
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort. 29 mars - fick mail från chefen "du jobbar v 29-32, det här är tiderna". Någon gång i maj pratade... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 396
Senast: kryddelydd
·
Kläder & Bli fin Jag gjorde en smileypiercing på Sweden rock och ända sedan dess har jag letat ett smycke som uppfyller allt jag vill ha. Jag har smycken...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Eloise
·
Juridik & Ekonomi Hur mycket betalar ni som bor i lägenhet och har IF?
Svar
13
· Visningar
870
Senast: lady_vip
·
Skola & Jobb Finns det nån här som jobbat/jobbar på Samhall, känner någon som gör/gjort, eller jobbar på ett företag som anlitar Samhall? Jag är lite...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Keb71
·
Mat På torsdag ska jag åka tåg ToR Stockholm för att besöka stadsarkivet :banana: !! Det ska bli superkul, men säkerligen rätt intensivt...
Svar
11
· Visningar
1 547
Fritid Mitt fina sy-projekt verkar gå om intet eftersom symaskinen har slutat sy. Det är en Bernina Bernette 56. Nålen går ner en gång i tyget...
Svar
18
· Visningar
4 274
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka