Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Står i begrepp att överlåta gården till min son, och vill att den ska stanna i familjen. Hur kan jag säkra det? Han kommer att gifta... 2
Svar
21
· Visningar
2 456
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Är det någon här som har pilgrimsvandrat? Vart och hur länge? Uppnådde ni det ni ville med att göra det? Jag har just läst en bok där... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 011
Svar
112
· Visningar
4 604
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Behöver en ny fån då den jag har har ett för uråldrigt operativsystem så jag kan inte ladda ner bankid på den. Så, bukeexpertisen, vad...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Entourage
·
Trädgård & Växter Hej! Vi funderar på att köpa nya Grythyttan utemöbler. A2 stolar och runt bord. Tänkt på det i flera år... lutar mot vitlackade. MEN...
Svar
13
· Visningar
2 271
Trädgård & Växter Odlar chili för första gången i livet. Står lite förvirrad mitt i det hela för det går itne som jag tänkt mig. (Jag äter inte, men... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 757
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Tittade på lyxfällan och där tog en person lån för att kunna låna ut pengar till vänner. Jag har lånat ut pengar på olika sätt... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 615
Senast: Ponylove
·
IT & mobiler Vet att man kan dela till dator, men visst borde det gå till en annan telefon också? Jag kommer vara där jag inte har mottagning övht...
Svar
3
· Visningar
450
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Vad ska jag leta efter? Ny eller begagnad spelar inte så stor roll, vill ha en laptop som blir mycket för pengarna (vill komma undan så...
Svar
18
· Visningar
2 461
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kultur Det är ju alltid lite vanskligt att fundera över språkliga frågor, men hur kom det sig att minutrar verkar sprida sig som en löpeld? 2
Svar
21
· Visningar
2 471
Senast: Flixon
·
Mat Semester! Jag vill göra drinkar med smak av vattenmelon - men jag hittar ingen vattenmelonlikör på Systembolagets hemsida? Finns det...
Svar
9
· Visningar
1 492
Hemmet Vad skulle ni valt och varför? Vi står i valet och kvalet om var vi ska bo, två alternativ, båda finns tillgängliga redan nu; Boende... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 026
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Har ni sett på nyheterna? En gravid kvinna i USA kom i bråk med en annan kvinna. Ett skott avlossades och träffade den gravida kvinnan... 9 10 11
Svar
217
· Visningar
14 073
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall.
Svar
3
· Visningar
1 702
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 793
Senast: Voeux
·
Skola & Jobb Via ryktesvägen har jag fått reda på att en av mina kollegor (jag vet dock inte vem) har haft TBC som satt sig på luftvägar och lungor... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 680
Senast: AraSlei
·
Samhälle Jag vill byta bank och funderar lite på vilken jag ska välja. I nuläget har jag två banker men det är bara för att jag får den ena... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 000
Senast: Lager
·
IT & mobiler Jag behöver använda instagram i jobbet. Nu helt plötsligt kan jag inte se alla bilder på insta. Jag har testat både på mobil och dator...
Svar
10
· Visningar
1 731
Senast: tuaphua
·
Kultur Jag ska skriva en ungdomshästbok och behöver lite idéer och inspiration! Jag har karaktärerna och huvudhandlingen klara för mig, men jag...
Svar
15
· Visningar
3 404
Tjatter ...när jag fick nytt passerkort på jobbet och tyckte bilden var lite liten och satte två fingrar på för att förstora den. ...när jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 617
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31