Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Står i begrepp att överlåta gården till min son, och vill att den ska stanna i familjen. Hur kan jag säkra det?
Han kommer att gifta...
Trädgård & Växter
Hej!
Vi funderar på att köpa nya Grythyttan utemöbler. A2 stolar och runt bord. Tänkt på det i flera år... lutar mot vitlackade.
MEN...
Trädgård & Växter
Odlar chili för första gången i livet. Står lite förvirrad mitt i det hela för det går itne som jag tänkt mig.
(Jag äter inte, men...
IT & mobiler
Vad ska jag leta efter? Ny eller begagnad spelar inte så stor roll, vill ha en laptop som blir mycket för pengarna (vill komma undan så...
Trädgård & Växter
Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall.