Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Får hyresvärd neka uthyrning av garageplats i andra hand? Frågade vår hyresvärd som svarade ”vi vill inte att man hyr ut garageplats i... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 313
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag funderar på en sak, varför väljer folk att bo i radhus? Inte kritik utan en ärlig undran, varför väljer man att ha folk så tätt... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 802
Senast: _Taggis_
·
Fritid På grund av jobbyte kommer jag troligen att få en lång sommarsemester (:banana:), vilket jag så klart vill ta vara på. Jag har aldrig...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: Lia_
·
Kropp & Själ Av ren och plötslig nyfikenhet: Om man ringer till Sjukvårdsrådgivningen på 1177 - journalförs de samtalen? Jag antar att de... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 281
Senast: MiaMia
·
Samhälle Under resan till jobbet började jag fundera på detta med att när en deklarerar kan göra avdrag för resor till och från jobbet samt...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Hemmet Vi har ett hus som vi vill hyra ut veckovis sommartid och även vintertid. Vi funderar lite på för och nackdelar med att anlita något...
Svar
10
· Visningar
1 853
Senast: Sofie.S
·
Kläder & Bli fin Då mina (numera) punkterade taxöron skvalpar ur bikiniöverdelen och mina bikitrosor modell låga skär in i KS ärret behövs en ny bikini...
Svar
14
· Visningar
1 953
Senast: Whirlie
·
Kläder & Bli fin Som rubriken säger så söker jag en helt okej skaljacka. Jag skulle självklart vilja ha en superdupermegabra skaljacka, men då dessa... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 160
Senast: MCP
·
Tjatter Om man vill göra något kul med sina tonårsdöttrar i Skåne, vad finns det för alternativ då? (som inte är att åka till Köpenhamn)...
Svar
16
· Visningar
5 320
Senast: ameo
·
IT & mobiler Gah. Måste köpa ny telefon, och då en iphone. Men vilken? En xr? Jag har usel koll och vill ha en iphone som räcker till allt och är... 2
Svar
33
· Visningar
2 637
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Jäklar vad otäckt . Mitt i stan. https://omni.se/t/explosionen-i-linkoping/33059036-c8aa-41dc-b322-5354d2cd650c 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 944
Senast: MiniLi
·
Mat Jag ska köpa en kokbok i studentpresent till en kille på 19 år. Har ni några tips??? * Jenny *
Svar
15
· Visningar
758
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag har fått ett mejl, som jag utgår ifrån är ett såntdär massutskick. Normalt markerar jag dem som skräppost och sen slänger jag dem... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 788
Senast: Pegasus63
·
Trädgård & Växter Vad betyder din trädgård för dig? Återspeglar den något av dig och din personlighet? :) 2
Svar
32
· Visningar
1 529
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag drabbas tydligen av alla tänkbara insektsbett. Lagom kul att visa upp mina nakna ben nu med alla sönderkliade bett. Det ser illa ut...
Svar
15
· Visningar
1 453
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Någon som gjort en bröstförminskning och vill dela med sig av erfarenheter? Blev det bra? jobbig läkning? privat eller allmänna...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: honung
·
Relationer Jag har alltid tagit på mig ansvaret att alla ska må bra, känt stor press och haft/har sjukt dåligt samvete om någon inte mår bra och...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: Qelina
·
Trädgård & Växter En helt ny situation. :D Jag har skördat och sedan gett bort till vänner i den omfattnignen att den mesta rabarbern är avplockad...
Svar
18
· Visningar
1 796
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Efter att ha sett serien Chernobyl känner jag mig otroligt fascinerad över kemi, fysik och hur dessa kärnkraftverk fungerar. Vilken...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Sonic76
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka