Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har fotsvamp och köpte lamisil engångsdos. Har hört mycket bra om den. Tyckte det blev lite bättre i början och det stod att det kunde...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: tanten
·
Relationer Just nu håller jag på att gå sönder inombords. Jag har knappt sovit sedan i Torsdags. Jag har sårat någon väldigt djupt som jag tycker... 2
Svar
24
· Visningar
4 090
Senast: MayGrace
·
Samhälle Antalet blodgivare minskar i Sverige och det går åt 1 blodpåse i minuten. Anledningen till att antalet blodgivare minskar tycks vara... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 651
Senast: Saigon
·
Relationer Har velat fram och tillbaka i flera år huruvida jag skulle skriva en tråd eller inte om detta. Jag har låtit livet flyta på men det har... 2
Svar
27
· Visningar
5 737
  • Låst
Relationer Jösses vad vi dejtar. Startar en ny och drar igång med att säga att killen jag träffade bara för kul ledsnade jag på. Osunda åsikter var... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
206 125
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Mina jävla smacklökar har vuxit på sig :mad: Helt plötsligt tycker jag inte omsöta cider drycker eller mjölkchoklad längre. Utövet det...
Svar
11
· Visningar
1 859
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Min mamma hade borelia för några månader sedan. Åt pencillin men är trött och haf muskelvärk. Tyckte hon skulle gå till läkaren men hon...
Svar
1
· Visningar
400
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jag funderar på att börja jobba som taxi chafför men har ingen erfarenhet av taxi yrket i sverige mer än färdtjänsten när jag gick på...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Buck
·
Skola & Jobb Hej bästa Buke. Jag behöver lite stöd och inspiration i mitt jobbsökande, som inte alls går vägen just nu. Hur ska man orka fortsätta...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Sleepy
·
Skola & Jobb Det borde man inte få? Om en inte har avtal på att en är exklusiv generalagent för visst märke i Europa men påstår att en är det, vad...
Svar
0
· Visningar
444
Mat Ni som äter någon slags midsommarmat, vad äter ni? :)
Svar
8
· Visningar
981
Senast: honung
·
Fritid Jag (och ev en person till) ska besöka stadsarkivet på Liljeholmskajen i sommar. Jag har ingen koll alls på området där, och undrar om...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Vi har problem med vattenförsörjningen i vår samfällighet och jag behöver samla ännu mer regnvatten än jag gör. Jag har två...
Svar
14
· Visningar
2 135
Senast: Sissa
·
Hemmet Jag har normalt sett ett gott förhållande till min diskmaskin. Den sköter sig, och jag sköter om den, med regöringtabletter med jämna...
Svar
17
· Visningar
1 707
Senast: Keb71
·
Tjatter Apropå tråden om att prata en längre stund... Så kände jag att det var länge sen jag gjorde det med nån annan än min bästis. Så vem är... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 867
Senast: Efwa
·
Hemmet Altanen var och ska bli 10 x 3 meter. Inga brädor räcker, och tidigare golv hade en massa olika längder. Vi fick förslag på att ha en...
Svar
9
· Visningar
1 214
Trädgård & Växter Tips om blommor som återkommer år efter år som passar rabatt i morgon/förmiddagssol? 😊
Svar
17
· Visningar
2 040
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej. Jag har slutat tvärt med cymbalta 60 mg. Min läkare så att det är inga problem alls men läser överallt att man försiktigt ska...
Svar
4
· Visningar
3 018
Senast: tuaphua
·
Tjatter Varje år kring sommaren börjar samma diskussion på de internationella storföretagen, svenskar är ju aldrig anträffbara!! Det är ju minst... 36 37 38
Svar
746
· Visningar
29 204
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som märkt att Google Chrome börjat föreslå saker jag sökt efter på senaste, istället för mina mest besökta...
Svar
9
· Visningar
1 142
Senast: kit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår