Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag fick en faktura på min husförsäkring för ett tag sedan. Samtidigt bytte de ombud, och när hon tittade över min försäkring upptäckte...
Kropp & Själ
Ska man ta bort den där lilla pytteloggan som sitter på glaset på solglasögonen eller ska man lämna den kvar? Verkar bökigt att ta bort...
Skola & Jobb
Det pratas mycket om vilka bra verktyg personlighetstesterna är för företag som rekryterar.
Jag undrar om någon har lyckats använda sin...
Skola & Jobb
Bukes sanning. Fundering på hur världen (Sverige) egentligen ser ut vad gäller arbetstid dök upp i "röda dagartråden". Så nu undrar jag...
Kropp & Själ
Såå... Idag hade jag medarbetarsamtal (typ utvecklingssamtal) med chefen. Det var på det stora hela jäkligt bra, men åter igen blev jag...
Trädgård & Växter
Nu är goda råd dyra!
Min vanligen så tåliga och generösa vinstock är sjuk! Det är en baltisk sort, vita druvor, och den har stått på...
Trädgård & Växter
Hjälp! Här behövs det samlade trädgårdskunniga Bukeoraklet.
Prestentplantorna presenterar sig inte. Har ingen aning om vad jag driver...
Kropp & Själ Jag har fått eksem av andra Locobase produkter, nånting i dem jag inte tål. Vågar inte chansa så nära ögonen..
Ska kolla på den. Verkar...