Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Är tråden inte okej får moderator ta bort den och jag ber om ursäkt. Men jag skulle vilja beställa lite kläder från bubbleroom men de...
Svar
9
· Visningar
3 371
Senast: underensten
·
Fordon Hur vet jag om bilen måste in på märkes versktad för service eller om det funkar med vilken verkstad som helst? Märkes verkstäderna... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 344
Senast: kökshäxan
·
Kropp & Själ Har du haft en depression och kommit ur den? Jag skulle vilja höra om andras erfarenheter där det funnits en depression men där man... 15 16 17
Svar
327
· Visningar
25 032
Senast: macbeth
·
Hemmet Jag var trött och tänkte inte riktigt så hällde lite sprayfärg som råkat hamna i burkens "lock" rakt över lite disk. Tänkte att det...
Svar
2
· Visningar
453
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Ni som jobbar ganska själva. (tror det är en hel del på forumet) Vad är bra och vad är dåligt? Egenföretagare eller anställd? Vad... 2
Svar
26
· Visningar
3 481
Senast: Egen
·
Kropp & Själ Jag har fått eksem i hårbotten. Det kliar så jag knappt kan koncentrera mig på något annat. Förr har jag kunnat dämpa det med Selsun...
Svar
7
· Visningar
1 331
Hemmet Vilka är era bästa life hacks? 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 545
Senast: Araminta
·
Hemmet Färgade ögonbrynen och handfatet igår. Fläckarna syntes inte igår, isåfall vet jag att det går att lösas med samma färg. Idag har jag...
Svar
2
· Visningar
4 911
Senast: Monkie
·
Samhälle För ett tag sedan rasade hela min värld då det uppdagades att mitt barn blivit utsatt för grova sexuella övergrepp. Sedan dess har livet...
Svar
9
· Visningar
1 604
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Ja, hormoner, eller något sådant (jag kan ju fråga vårdpersonal men skickar ut frågan här ändå). Jag är en rätt ängslig person, har och...
Svar
15
· Visningar
1 268
Senast: Kilauea
·
Hemmet Kära allvetande Buke! Jag skall på bröllop om ett par veckor och vill köpa en uppsättning (svenska) lakan till brudparet, eftersom de...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Lupino
·
Hemmet Hur svårt är det att lägga laminatgolv från Ikea själv? Har korn på en bostadsrätt jag vill köpa men golven är så vansinnigt fula att... 2
Svar
39
· Visningar
3 108
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag bor helst i mjukisbyxor konstant, men nu när de par jag har börjar sjunga på sista versen så funderar jag på att prova något nytt -...
Svar
17
· Visningar
1 491
Senast: pollex
·
Juridik & Ekonomi Är det nån här som värderat om sitt hus för amorteringsvärdet genom en ”avsevärd värdeökning” innan fem år passerat och kan ge exempel... 2
Svar
20
· Visningar
1 801
Senast: MM
·
Svar
0
· Visningar
228
Kultur Citatet är från en barnbok (?) från när jag var liten. Nått med häxor och trollkarlar och värden som räddades kanske. Men har ingen...
Svar
2
· Visningar
510
Senast: Teilani
·
Mat Ska bjuda på någon form av middag på lördag, vi blir 4 vuxna och ett barn. Idétorkan är total, och ingen av oss kommer på något! Förslag...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Flixon
·
Trädgård & Växter Vad gör man åt en gräsmatta som är mer mossa än gräs? Vad är era bästa tips?
Svar
10
· Visningar
1 101
Hemmet Jag bor i ett gammalt (ombyggt) torp. På övervåningen finns en jungfrukammare som är helt OK men också en "isolerad" hall som är ett...
Svar
13
· Visningar
2 151
Senast: Sleepy
·
R
Kropp & Själ Jag blir snart GALEN på ett särskilt internetfenomen som jag ser överallt på nätet och fattar NADA av. Någon startar en tråd och frågar... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
12 867
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka