Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Vi har ganska nyligen flyttat in i ett 70-tals hus och nu efter att spenderat hela våren med att städa trädgården är det äntligen dags...
IT & mobiler
Jag får flera gånger om dagen rekommendationer om YouTube klipp som någon vill att jag ska titta på. Börjar bli väldigt irriterande. Hur...
Kläder & Bli fin
Kom att tänka på nu när jag köpt lite nytt, tråd mest för skojs skull :)
Hur köper ni kläder? Butik eller nätet? Planerat efter behov...
Juridik & Ekonomi
Ute i sista stund och medveten om det.
fick in 269 000 och hade utgifter på ca 110 000. betalas skatt på 159 000 då?
är skatten på 30...
Trädgård & Växter
Nu ska vi ta tag i att hägna in gården, framför allt för att hålla inne barn och hundar från väg och vatten. Vi hade tänkt att staketet...
Kropp & Själ
Stockholms äventyrare och kryptozoologer har börjat förbereda exkursioner till vildmarken norr om Stallmästargårdens uteservering. 2019...
Hästmänniskan Och så står den där, den perfekta Hästen, med stort H och med dig i handväskan hem följer den övervuxna Connemaran…
(Ja, kanske inte i...
Övr. Grenar Jag såg att Göteborg Hästsportklubb har fått stipendiepengar för att bygga upp en hinderpark på Göteborg Horse Park, tanken är träningar...