Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Börjar med en disclaimer, den rationella sidan av mig vet bättre. Jag har läst på fass, jag har talat med läkare och jag vet att risken...
Kropp & Själ
Jag tycker det är sååå jobbigt att jag svettas i ansiktet!
Inte bara vid träning eller ansträngning utan vid minsta värme eller bara när...
Kläder & Bli fin
Är jeansleggings helt omodernt? Alltså leggings som ser ut som jeans/i jeanstyg. Jag kan ju pga bruten arm inte klä på mig någon slags...
Juridik & Ekonomi
Jag ska göra en bokning via nätet som egentligen enbart görs med förskottsbetalning, men eftersom det är en födelsedagspresent till min...
Kläder & Bli fin
Jag insåg förra året att det var toksvårt att hitta en baddräkt som passar oss som inte är smala, som inte framhäver rullarna på ryggen...
Trädgård & Växter
Eftersom det väl knappt är någon växtsäsong kvar startar jag väl nästa års träd lite i förväg.
Tittar i mitt land och planerar vad jag...
Juridik & Ekonomi Kort fråga.
Finns det någon nackdel med att fullfölja skilsmässa efter betänketidens slut, även om bodelningen inte är klar?
Jag tänker...