Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner att mitt mående i alltför hög grad följer hur människor i min omgivning mår. Det jag har svårast att hantera är en närstående...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: thoora
·
Relationer En person i min närhet är gift med en man som inte behandlar henne på ett bra sätt. Hab slår henne inte utan det handlar om psykisk...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Gnist
·
Relationer Jag vet inte vad jag vill med tråden. Jag studerar på universitet och har en sambo. Hela mitt liv har jag levt destruktivt. Jag har...
Svar
18
· Visningar
2 483
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag ska snart på dyksemester bland korallrev och vill då köpa solkräm som inte skadar koraller/havet. Jag har googlat mig till att ämnen... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 694
R
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till att behöva genomföra livsstilsförändringar som känns oerhört svåra? Hur kan man hjälpa sig själv till att...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Någon som vet om JC har öppet nu? Eller är butikerna igenbommade redan?
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har precis börjat med litium, ca en månad sen. Jag mår så fruktansvärt illa! Känner mig snurrig och kräkfärdig, får sura...
Svar
14
· Visningar
2 603
Senast: sthu
·
Hemmet Inom en inte alltför avlägsen framtid ska jag och mannen skuldsätta oss rejält för att flytta till vårt nya hus. Nu funderar vi förstås... 2
Svar
33
· Visningar
3 186
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Någon sm vet hur man ska gå tillväga? Min morfar dog för ett tag sedan. Hans dåvarande sambo vägrar gå med på bouppteckning och hävdar... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Jag har nördat ner mig helt i udda krukväxter :love: och tänkte att det kunde vara kul med en tråd där vi delar med oss av våra lite... 2
Svar
29
· Visningar
4 776
Senast: honung
·
Juridik & Ekonomi Hittade en sida idag med mycket bra priser på allt möjligt , från kläder till sängar. Inget billigt krafs utan finare märkessaker. För...
Svar
5
· Visningar
2 166
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag dricker ganska mycket svart the med mjölk, och tänker ibland att jag skulle välja grönt istället, eftersom det är nyttigt. Men jag... 2
Svar
34
· Visningar
1 804
Senast: Scata
·
Relationer Jag hade ett tight gäng i uppväxten man alltid hängde med, sen blev jag först att skaffa barn och blev gravid vid 21 och de jag hängde... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 852
Senast: lilstar
·
Hemmet Upptäckte i natt att minstingen har fått springmask och hela familjen har idag fått dricka medicin för att ha ihjäl dem. Har googlat...
Svar
13
· Visningar
4 713
Kropp & Själ Nu är jag inte bara irriterad, jag är förbannad. Handlade en hudvårdsprodukt idag från en kedja som säger sig vara väldigt miljövänliga... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 676
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Jag funderar på att läsa en utbildning parallellt med mitt arbete. Det är en privat utbildning som kostar pengar, och den ska motsvara... 2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: monster1
·
Relationer Att inte vara så social, är det allmänt accepterat? Jag är lite av en ensamvarg, och blir mer och mer. Behöver verkligen känna mig... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 410
Senast: _Taggis_
·
Samhälle Som en allmän pepptråd och kanske inspirationsspinoff till shoppingtrådarna så startar jag härmed begagnattråden! :banana: I år har jag...
Svar
12
· Visningar
913
S
Kläder & Bli fin Vart kan man köpa crocker jeans? Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska...
Svar
2
· Visningar
9 611
Senast: Unafraid
·
Samhälle Självkörande bilar i Sverige är inte allt för långt ifrån verklighet. Men hur ska vi förhålla oss till detta? Vem är skyldig när en...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: EmilT123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur