Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag känner att mitt mående i alltför hög grad följer hur människor i min omgivning mår. Det jag har svårast att hantera är en närstående...
Kropp & Själ
Jag ska snart på dyksemester bland korallrev och vill då köpa solkräm som inte skadar koraller/havet. Jag har googlat mig till att ämnen...
Juridik & Ekonomi
Någon sm vet hur man ska gå tillväga?
Min morfar dog för ett tag sedan. Hans dåvarande sambo vägrar gå med på bouppteckning och hävdar...
Trädgård & Växter
Jag har nördat ner mig helt i udda krukväxter :love: och tänkte att det kunde vara kul med en tråd där vi delar med oss av våra lite...
Juridik & Ekonomi
Hittade en sida idag med mycket bra priser på allt möjligt , från kläder till sängar. Inget billigt krafs utan finare märkessaker. För...
Kropp & Själ
Nu är jag inte bara irriterad, jag är förbannad.
Handlade en hudvårdsprodukt idag från en kedja som säger sig vara väldigt miljövänliga...
Kläder & Bli fin
Vart kan man köpa crocker jeans?
Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska...
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...