Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är pensionär och tittar mycket på TV. Upplever att det är olika ljudstyrka på flera av kanalerna. Särskilt TV5 har svagare ljud...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: MissFideli
·
Hemmet Ur hållbarhetssynpunkt, vad är "starkast"? Plywood, OSB, MDF eller spånskiva? Ska sätta samman bitar vinkelrät mot varandra så det...
Svar
5
· Visningar
3 793
Senast: olidon
·
Samhälle Förbjudet att Googla! Men vet du vad det står för? Jag hade ingen aning så jag var tvungen att Googla. Och 666? Det visste jag utan att...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ I natt upplevde jag något för första gången i hela mitt snart 33-åriga liv, och efter lite googling så verkar det som ett...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag hittade en väska långt ner i mitt källarförråd med en massa blingbling och i denna hittade jag lite ädlare saker som jag glömt bort...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: honung
·
Hemmet Nu ska det grävas för fiber fram till huset och då måste de passera en intern nedgrävd ledning som förser stallet med ström. Någon som... 2
Svar
30
· Visningar
2 114
Senast: anna_panna
·
Kläder & Bli fin Jag har aldrig beställt från dem men har fått syn på en jerseyklänning jag gillar. Är det någon som beställt från dem och har ni varit...
Svar
14
· Visningar
1 553
Senast: Miao
·
Hemmet Hur sjutton ska vi få upp gardiner i de här fönstren? I sovrummet är fönstret liksom infällt i snedtaket. Ber om ursäkt för... 2
Svar
36
· Visningar
2 821
Senast: sthu
·
Kultur Någon mer som sett serien? :) Vad tyckte ni? Tankar? Analyser? 2
Svar
38
· Visningar
6 265
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Satt och slösurfade på en "lediga jobb"-portal tidigare ikväll och hittade en högintressant annons, som jag dock inte vet hur jag ska gå...
Svar
16
· Visningar
1 387
R
Kläder & Bli fin Jaha hörrni. Jag är på jakt efter en riktigt schysst baddräkt och tycker inte att jag har så himla omöjliga krav: Den ska rymma lite... 2
Svar
37
· Visningar
3 633
Senast: Freazer
·
Kultur Lite spinoff på fika. Säger ni smörgås eller macka? Jag säger nog mest macka, . Ska ta mig en macka, är lite småhungrig, vill du ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 029
Senast: Mumfie
·
Tjatter Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte... 10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 364
Senast: Killaloe
·
Kultur Vad lägger ni för betydelse i begreppet fika? Kom att fundera på det på jobbet idag när kollegan frågade om jag skulle gå och fika nu... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 875
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hemmet Tänkte vi kunde starta en tråd för oss som håller på att flytta med allt vad det innebär. Alla som är i önske/planeringsstadiet, letar... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
17 345
Senast: Fruentimber
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. JaHapp, en till riksdagsledamot som fått med... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 041
Senast: Viva
·
IT & mobiler Jag står i begrepp att skaffa en kamera, utöver mobilens. Jag har en relativt ny iPhone, och vill att den nya kameran ska vara minst...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: pollex
·
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: hallonsaft
·
Relationer Har ni tänkt på hur vissa människor kan göra så märkliga saker ibland? Har tänkt på detta nu när jag lever utan partner att jag kommer...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Paddington
·
Hemmet Är det någon som vet om denna modell från IKEA fungerar att använda till vanliga traditionella väggbeslag? Att föra ner genom hålen i...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka