Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Jag hittade en väska långt ner i mitt källarförråd med en massa blingbling och i denna hittade jag lite ädlare saker som jag glömt bort...
Kläder & Bli fin
Jag har aldrig beställt från dem men har fått syn på en jerseyklänning jag gillar. Är det någon som beställt från dem och har ni varit...
Skola & Jobb
Satt och slösurfade på en "lediga jobb"-portal tidigare ikväll och hittade en högintressant annons, som jag dock inte vet hur jag ska gå...
Kläder & Bli fin
Jaha hörrni. Jag är på jakt efter en riktigt schysst baddräkt och tycker inte att jag har så himla omöjliga krav:
Den ska rymma lite...
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...