Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: hallonsaft
·
Relationer Har ni tänkt på hur vissa människor kan göra så märkliga saker ibland? Har tänkt på detta nu när jag lever utan partner att jag kommer...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Paddington
·
Hemmet Är det någon som vet om denna modell från IKEA fungerar att använda till vanliga traditionella väggbeslag? Att föra ner genom hålen i...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Fråga. Jag har kommit fram till att jag inte riktigt förstår mina elräkningar. Jag betalar åt 2 håll, det vet jag. Men båda är rätt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 588
Senast: Sporthorse
·
Hemmet Äntligen är dagen kommen då vi fått de sista typritningarna från arkitekten. Ett stort steg mot ett färdigt hus är nu taget. :bump: Och... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
19 463
Juridik & Ekonomi Lite spinoff på CSN-tråden eftersom den fick mig att fundera på det där med fakturor/räkningar. Det är ju sällan en jublar kanske när... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
11 059
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Denna ulvlek presenteras i samarbete med allas vår @Paddington :love: Lejonkungen firar påsk! Det börjar närma sig påsk i Lejonriket... 25 26 27
Svar
530
· Visningar
22 091
Senast: Lobelia
·
Tjatter Är det korrekt att svara "ingen fara" när någon tackar för hjälpen? Jag har funderat på detta det senaste då jag flertalet gånger när... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 709
Samhälle Sitter på tåget nu och en man skriknyser. Var på mitt väldigt kvinnodominerade (eller till och med tantdominerade) gym igår och... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 904
Hemmet Ja, som rubriken säger. Vår kran på utsidan av huset har blivit så trög att vrida. Den gnisslar och har sig. Jag antar att den på något...
Svar
3
· Visningar
3 769
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Betalar alla som är med i en vägförening samma avgift? Eller är det olika beroende på hur långt in man bor på vägen? Om någon bor 100 m...
Svar
15
· Visningar
1 712
Senast: Pudlan
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Håller på att ladda ner den censurerade... 2
Svar
26
· Visningar
1 773
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Kropp & Själ Vad är det för något egentligen? Fungerar det verkligen? Hur fungerar det i så fall? Låter otroligt tycker jag, dricka (antar jag att...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Fick idag ett av de där mailen där det påstås finnas en film på mig och att jag ska betala pengar. Men det jag funderar på är om dessa... 2
Svar
32
· Visningar
8 485
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: lytesout95
·
Fritid När jag slutade rida så började jag för drygt ett år sedan att dyka. Jag är fortfarande extremt nybörjare men jag är rätt besatt. Igår... 2
Svar
20
· Visningar
1 821
Senast: escodobe
·
Hemmet Har någon något bra tips hur man kan få bort en större mängd blod ur golvspringor? Utan att byta golv eller bryta upp golvet. Är ett... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 449
Relationer Med snäll menar jag att vara trevlig, kunna hålla sig lugn istället för att bli arg, utgå från att även andra människor vill väl och att... 2
Svar
38
· Visningar
4 608
Senast: TinyWiny
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Jag funderar på hur låtsasjournalisterna på...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V