Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Särbo, hur gör man? Jag hade tanken att jag skulle vara särbo i mitt liv efter den förra relationen. Men nu är jag alltså sambo igen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 566
Senast: vallhund
·
Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Städar skafferiet, får ESC-feeling och måste... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 840
Senast: Lillgrådis
·
Kropp & Själ Var in på magnetröntgen för flera år sen då jag fick sån plötslig huvudvärk+yrsel. Visade sig sen vara kombinerad migrän och...
Svar
0
· Visningar
1 010
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: Cafer
·
Fordon Jag funderar på att måla min hästtransport, just nu är det plyfa-skivor som suttit några år på den. De är lite "torra" på framsidan...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ I somras trampade jag rejält snett och drog av det yttre ledbandet i foten. Hoppade på kryckor i flera veckor och hade riktigt ont. När...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Bapelsin
·
Skola & Jobb Hur översätter man "tillhör god ton" till engelska? Google translate var inte till någon hjälp.
Svar
19
· Visningar
1 489
Senast: Stefffie
·
Juridik & Ekonomi Jag var hemma från jobbet i torsdags 28/2, masade mig till jobbet på fredagen 1/3 och jobbade, vilade på helgen då jag alltid är ledig...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: movi
·
Fritid Jag ska till Berlin i mitten av maj, vi åker buss och kommer ha 2 dagar till vårt förfogande. Jag har noll koll på staden så bomba mig...
Svar
12
· Visningar
999
Senast: voltis
·
R
Kropp & Själ Om allting vore annorlunda hade jag blivit sjuksköterska. Jag hade älskat att lära mig något så praktiskt och konkret, något så tydligt... 11 12 13
Svar
240
· Visningar
15 258
Senast: Petruska
·
Mat Blev så sugen att baka bröd tidigare ikväll(innan jag såg tråden om att diska deg ;) ) och undrar om det är någon som har något trevligt... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
36 406
Senast: susanne
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på morgonrock. Denjag ghar nu är en trogen gammal vän jag fick av avkomman för säkert 15 år sedan. Den är stor skön... 2
Svar
23
· Visningar
2 540
Senast: tanten
·
Mat Hur förvarar ni ett smör i kylen? Alltså typ ett sådant vanligt 500 gramspaket man köper i tunt papper. Jag har testat lite varianter... 2
Svar
31
· Visningar
4 136
Kropp & Själ Jag har fått ont i höften/på utsidan av höften. Det är okej när jag har vilat men kommer när jag rör mig. Och det blir värre när jag rör... 2
Svar
36
· Visningar
3 745
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ Sist jag va hos min psykiatriker så frågade jag om det fanns någon möjlighet att få KBT eller ACT på min ort. Han sa att det fanns det...
Svar
3
· Visningar
575
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag och min kille har varit tillsamman i två år och levt på distans hela tiden. Vi har pratat om att flytta ihop men vi har svårt att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 027
Senast: cirkus
·
Tjatter Woop woop, hemkommen från semester med sambon och jag har kryssat av en bucket list thing som jag alltid velat göra: se späckhuggare i... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 759
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Hur brukar det här med företagshälsovård fungera egentligen? På mitt jobb är regeln att nyttjande av företagshälsovården måste...
Svar
7
· Visningar
648
Senast: pollex
·
Samhälle Nu vet jag att Sverige är ett av de mest singelhushållstätaste länderna, men frågan är varför det ändå är så populärt att vara sambo... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
23 608
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag börjar bli irriterad på detta, jag får röda, knottriga utslag på ögonlocken och runt ögonen ned mot kindbenen. Kliar och svider och... 2
Svar
23
· Visningar
2 162
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka