Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut...
Kropp & Själ
I somras trampade jag rejält snett och drog av det yttre ledbandet i foten. Hoppade på kryckor i flera veckor och hade riktigt ont. När...
Juridik & Ekonomi
Jag var hemma från jobbet i torsdags 28/2, masade mig till jobbet på fredagen 1/3 och jobbade, vilade på helgen då jag alltid är ledig...
Kropp & Själ
Om allting vore annorlunda hade jag blivit sjuksköterska. Jag hade älskat att lära mig något så praktiskt och konkret, något så tydligt...
Kläder & Bli fin
Jag behöver tips på morgonrock.
Denjag ghar nu är en trogen gammal vän jag fick av avkomman för säkert 15 år sedan. Den är stor skön...
Kropp & Själ
Jag har fått ont i höften/på utsidan av höften. Det är okej när jag har vilat men kommer när jag rör mig. Och det blir värre när jag rör...
Kropp & Själ
Jag börjar bli irriterad på detta, jag får röda, knottriga utslag på ögonlocken och runt ögonen ned mot kindbenen. Kliar och svider och...
Trädgård & Växter Huuuu, jag kan ha tagit livet av mina tomater nu, glömde dom ute och nu var det 5.7 grader ute, tog in dom och nu känner jag att det...