Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Personligen så har jag min bild klar. Ett skäligt skattetryck accepteras, under förutsättningen att de som betalar anser att man får... 15 16 17
Svar
320
· Visningar
17 412
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag börjar tvivla på att det finns. Jag letar väl egentligen främst begagnat men har börjat snegla på nytillverkat också. Finns det...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag har sökt en tjänst på ett stort företag, tjänsten är kvalificerad och relativt nischad. Jag tycker själv att jag har relevanta... 2
Svar
28
· Visningar
1 958
Senast: cirkus
·
Äldre Läste att kokt julskinka håller sig en vecka i kylen men vi har alltid haft vår betydligt längre i kylen än så utan att bli sjuka, 3-4...
Svar
3
· Visningar
2 683
Senast: Gnist
·
Samhälle Hej! Chansar och ser om någon här inne kanske har koll på just detta: När man fyller i ESTA-ansökan ska man ju svara på huruvida man är...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Finns det något nytt och bra mensskydd? Jag har flera koppar, tyvärr så sänker sig min tapp så pass mkt att öppningen hamnar nedanför... 2
Svar
27
· Visningar
2 780
Senast: SiZo
·
Äldre Man ska alltså bygga 8 nya fotbollsarenor för svindlande 1,8 biljoner kr varav finalarenen kostar fantastiska 410 miljarder kr och som...
Svar
5
· Visningar
721
Kropp & Själ Nu är det clementinsäsong! :love: Men hur kommer det sig egentligen att clementiner smakar så väldigt olika? Även i samma påse kan det...
Svar
9
· Visningar
1 244
Senast: tott
·
Äldre Jag behöver tips på vad jag ska köpa till julklappsbytet! Det ska passa en vuxen person, kön oklart och kosta ca 200kr. Det står stilla...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: G-uldlock
·
Relationer Jag vill gärna höra om upplyftande och positiva historier som inger hopp. Tillexempel om folk som träffat kärleken sent i livet, varit...
Svar
15
· Visningar
1 594
Senast: Bison
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 024
Senast: cirkus
·
A
Hemmet Du vet att du bor i ett ruckel när det är 22+ inomhus när du lägger dig men 11+ när du stiger upp trots att det inte är speciellt kallt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 226
Senast: malumbub
·
Samhälle Först lyssnade jag på "Fattigfällan" av Charlotta von Zeigbergk och chockades över hur glest vårt skyddsnät visade sig vara. Bra och... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 536
Senast: lil-sis
·
Äldre Någon som vet om det finns någon typ av adblocker eller liknande som förhindrar att kända bluff företag/oseriösa företag kommer upp i...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Vad är era bästa knep mot torra händer? Är ovanligt torr den här vintern, smörjer och smörjer och smörjer men är så torr att det bara... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 390
Senast: aiquen
·
Äldre Hjälp! Har ett gudbarn som är 14 och tydligen, enligt mamman, modemedveten. Han gillar kläder, men det ska vara märkeskläder. Har förut...
Svar
9
· Visningar
1 083
Senast: Monifa
·
Äldre Någon som kan hjälpa mig reda ut en sak? Blev sjukskriven från jobbet 50% för högt blodtryck förut, fick då sjukpenning för den tid jag...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: cambodia
·
Äldre Kan vi hjälpas åt att lista miljövänliga och etiska smyckesalternativ och vart man hittar dem? Vore också intressant med diskussion om... 2
Svar
22
· Visningar
3 292
Senast: MiniLi
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 533
IT & mobiler När kommunen sänder mail med filer och jag öppnar dem i webmailen så visas filerna som win.dat och gör inte att öppna. Jag blir...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka