Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad tycker ni om årets kalender? :) Jag tycker att det märks att den ska påminna om Greveholm och Gyllene Knorren, men att den verkar... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
14 732
Senast: Kilauea
·
Mat Vi står i begrepp att byta ut den gamla teflonkastrullen (eller vad det nu är, sån där svart non stick-beläggning) där beläggningen har... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 618
Senast: macbeth
·
Äldre Jag ska ha en vän på middag ikväll. I kylen har jag en bit entrecote av vad jag förväntar mig är hög kvalitet (svenskt och ekologiskt)...
Svar
10
· Visningar
1 966
Senast: Myrten
·
Samhälle Imorgon är det dags för mig och katten att resa med tåg. För att försäkra mig om att vi får plats på tåget (och i djurkupén) så har jag... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 376
Senast: hrafn
·
Tjatter Jag kommer köpa en te-kalender i år igen. Hade en förra året och hittade två nya goda teer. Det fanns också ett par jag inte drack upp... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 404
Senast: Luktpion
·
Äldre Lite spinoff på tråden om livsdrömmar - vad har ni för mål och livsdrömmar? Är ni på väg ditåt? Vad gör ni för att nå era mål? 2 3
Svar
45
· Visningar
4 252
Äldre Jag saknar en tråd som samlar oss som jobbar på att förbättra vår ekonomi genom att minska utgifterna, öka inkomsterna eller både och... 20 21 22
Svar
439
· Visningar
37 557
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en riktig podd-torka. Det finns ju huuuur mycket bra poddar som helst så jag tror knappast jag hunnit igenom dem alla... 2
Svar
35
· Visningar
2 504
Senast: zaching
·
Samhälle Mannen satt hemma i Halmstad med webbkamera och chatt och instruerade en kvinna på Filippinerna att begå sexuella övergrepp mot en... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 374
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Har testat flera stegräknarappar men ingen av dem fungerar. Antingen räknar de inte alls eller så räknar de fem steg som ett. Vill ha...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Bison
·
  • Låst
Äldre På måndag är det julafton. Många här lär fira med sina familjer, men en del här kanske kommer sitta själv på julafton och kanske även... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
10 049
Senast: LenaH
·
Svar
2 024
· Visningar
113 545
Senast: grodan21
·
Äldre Håller på med Jansson nu och upptäckte att jag inte har ströbröd. Måste man ha det eller blir det bra utan också?
Svar
9
· Visningar
4 940
Senast: Magnum
·
Tjatter Var är den? Finns den inte :confused::eek: 35 36 37
Svar
739
· Visningar
57 869
Senast: Takire
·
Hemmet Jahapp, snart är det 2018 och nya projekt väntar. Vad kommer ni göra med hus och trädgård under 2018? Våra planer änsålänge: - tvätta... 24 25 26
Svar
509
· Visningar
55 736
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ bakgrund.. jag har utan underdrift mått dåligt psykiskt till o från nästan hela livet. ibland -- som blivit mkt över tid -- varit i... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 969
Senast: Björk
·
Hemmet Köpte senast en tempurkudde och var supernöjd, men efter knappt ett år är den utsliten och jag måste investera i en ny. Och då är jag...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Miks
·
Äldre Sambon och jag har pratat om att åka skidor någonstans i februari-mars. Vi tänkte först ta oss till Bulgarien, Slovenien eller Rumänien...
Svar
13
· Visningar
884
Äldre Här kan vi tillsammans dela med oss av årets julklappstips samt rim och fråga om idéer när fantasin tryter. Berätta vad ni tänkt ge... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Hemmet Jag har ett gammalt 50talsbord som jag skule vilja ta bort ett märke från ett strykjärn. Om det går. Bordet är lätt, av fane´r så vitt...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka