Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som vet hur långtid det brukar ta för att effekten av penicillin insatt mot infektion i en tand ger effekt? Jag har en...
Svar
6
· Visningar
2 040
Senast: monster1
·
Samhälle "Kvinnor har lägre lön än män i nio av de tio vanligaste yrkesgrupperna. Dessa 10 grupper omfattar 47 procent av alla anställda kvinnor... 2
Svar
23
· Visningar
2 714
Senast: Drago
·
Kropp & Själ Ni har väl handdukarna och syrénerna redo? På fredag kommer vi ihåg Sir Terry Pratchett och Douglas Adams :bow: I år kommer jag att...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: Monstermom
·
Tjatter Är det någon som har erfarenhet av att köpa lägenhet utan jobb? Jag behöver inte låna från banken utan betalar allt på en gång, men kan...
Svar
13
· Visningar
2 502
Senast: Paddington
·
Trädgård & Växter Vid huset har jag en del grusade ytor, d.v.s. det är makadam där. Lagret är på tok för tunt så ogräset får lätt fäste i underlaget och... 2
Svar
30
· Visningar
2 863
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag behöver återhämta mig efter en tuff vår som slutade med att mitt föl dog för en vecka sedan (tänker inte gå in på vad som hände)och...
Svar
14
· Visningar
1 332
Senast: G-uldlock
·
Äldre Förslag på roliga/bra loppisar i området Småland/Skåne/Blekinge? Vi som ska åka är intresserade av lite äldre/antika saker i första...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: smedsussie
·
IT & mobiler Kära buke, hjälp! Bergvärmepumpen larmar för kortslutning på någon givare. Den behövs ju inte nu för värmens skull, och varmvatten kan...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Anders
·
Samhälle Jag måste säga att jag är förvånad över att det inte blivit större rabalder om programmen. En nationell kirurgicentralisering och... 2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Någon som kan rekommendera ett riktigt bra ansiktsvax? Trött på pincett och remsor från Veet. Epilator är för plågsamt.
Svar
0
· Visningar
437
Senast: eldkyss
·
Äldre Jag och pojkvän åker till Italien en vecka innan midsommar. Vi flyger t/r till Rom, och har tänkt hyra bil för att ta oss runt. Vi vill...
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Blev lite intresserad av frågan när jag för nyfikenhetensskull testade lite flera funktioner i min stegräknar-app, däribland mat- och... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
17 391
Senast: hastflicka
·
Hemmet Finns denna möbel? Eller måste jag göra själv? Vill ha: Mått 60x70 och ca 50 hög. Avtagbart/gångjärnsgrejs lock så att man kan öppna...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ I flytten försvann en mycket viktig pryl och jag lyckas inte hitta någon liknade Och undrar om någon bukare vet någon butik där den...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: escodobe
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Är det någon här som försökt öva på BE-körkortets teori och har provat använda en online-tjänst eller en app för att öva på frågorna...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Visste inte hur jag skulle formulera rubriken men men... Sambon har opererat ryggen och är sjukskriven i två veckor till och sedan är...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag är på jakt efter ett nytt soffbord, men står handfallen ;) eftersom jag inte verkar kunna hitta något hos standardlösning 1A (läs...
Svar
1
· Visningar
728
Äldre Jag har inte så många bilkunniga i närheten och jag står i valet och kvalet hur jag ska göra med bilen. Bakgrund: Volvo V50, 27000 mil...
Svar
12
· Visningar
940
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Bensin- och dieselpriset har nu nått en historiskt hög toppnotering och från och med idag kostar 1 liter bensin skyhöga 16,16 kr/l och... 17 18 19
Svar
365
· Visningar
23 633
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka