Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har jobbat här sen januari och i början var allt väldigt spännande och något helt nytt från vad jag gjort innan. Fick dock knappt...
Svar
11
· Visningar
1 976
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Snubblade på en eltråd i en halvöppnad grind till hästarnas hage idag och föll som en fälld fura. :cautious::yuck::laugh: Jävligt...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: cewe
·
Äldre Har någon tips på mysiga bra restauranger och barer i Trondheim? Är allätare så inrikting är mindre viktig. Tar gärna tips på vad...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: aemaria
·
Äldre Jag är en stor beundrare av fotbollsklubben FC Barcelona allt sedan jag såg en match med dem hösten 2002. Har därefter sett alla...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag håller på att bli galen på mina iPhone-hörlurar, minsta bakgrundsljud och jag hör inte mina ljudböcker trots högsta volym :down: Jag... 2
Svar
31
· Visningar
3 200
Senast: Lia_
·
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en... 13 14 15
Svar
295
· Visningar
19 587
Äldre Jag pendlar 3.5mil enkel väg till jobbet i en SUV som nog håller på att sjunga på sista versen. Funderar på att ersätta bilen med en... 2
Svar
28
· Visningar
2 341
Senast: lady_vip
·
Samhälle Nattens fundering... Vissa delar av vårt land svämmar över av turister sommartid. De flesta turisterna är från olika delar av Sverige... 2
Svar
31
· Visningar
2 044
Skola & Jobb Jag försöker fortfarande "sadla om" och hitta mig ett yrke utanför vården. I dagsläget kan jag inte plugga till annat då jag har för få...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Var på ett seminarium där föreläsaren hade ett helt underbart armband. :love: Lite efterforskning gav vid handen att det var ett Hermes...
Svar
6
· Visningar
1 369
Skola & Jobb ...som jag aldrig träffat. Det finns en fantastisk person på IT-avdelningen där jag jobbar. Denne löser allt och är supertrevlig. Vi har...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: Gimlan
·
Relationer Ni som har intressen som tar upp mycket tid, hur ställer sig era dejter till det? Uppmuntrande, neutrala eller negativa? Hur viktigt... 15 16 17
Svar
325
· Visningar
19 334
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Jag åker till vietnam om mindre än 3 veckor och funderar för fullt på vad som är det svalaste sättet att skona mina... 2
Svar
31
· Visningar
4 447
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Lägger tråden här ist f i "barn" då jag vänder mig till vuxna och personen ifråga är i stort sett vuxen (18). En mig mycket nära person...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Vi ska väl fortsätta med en ny tråd? :) --- Tråden där vi delar med oss av snygga sminkningar, tips, råd, dåd och allmänt snack på... 46 47 48
Svar
947
· Visningar
116 918
Senast: Efwa
·
Tjatter Kul att det börjar igen! 21 22 23
Svar
459
· Visningar
33 902
Senast: clusia
·
Äldre Reklamen. Jag som jättevuxen, singel, ganska ensam på fritiden, men med hyfsad självsäkerhet och med hyfsad självkänsla blir lite... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 496
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ En gång så läste jag om någon som blivit dement ganska tidigt och då kom läkarna på att det berodde på att den viktigaste blodådern som...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: kryddelydd
·
Tjatter Tja! Typ 100 år sedan jag var inne på Buke. Någon av di gamle som fortfarande hänger kvar? //Sita
Svar
16
· Visningar
2 094
Senast: Raderad medlem 68338
·
Skola & Jobb Skulle vilja diskutera nedanstående: Är du med i facket? Varför eller varför inte? Vad kostar det dig per år? Vad tycker du att du får... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 215
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka