Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min iphone stänger helt plötsligt ner och fastnar med en applesymbol på skärmen. Varför gör den det? Har provat koppla den till iTunes...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: Pancakes
·
Fritid Någon som har ett bra tips på en bra och stabil hängmatta på stativ? Har kikat på både Biltemas och Ikeas så här långt och fått... 2
Svar
27
· Visningar
5 567
Senast: Paddington
·
Äldre Förutom kött och fisk - vad grillar ni? Tycker att jag kört samma koncept så länge nu, så jag vill ha lite förnyelse. Nån god kall sås... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 830
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Det var ett tag sedan jag var här även om jag smygläst lite grann med mycket ojämna mellanrum, jag har ju tänkt på buke en del trots min... 2
Svar
29
· Visningar
2 928
Senast: Lager
·
Relationer Jag tror jag har drabbats av en tidig 40-års kris eller liknande och behöver hjälp att bena lite i vad livet egentligen går ut på ;)... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
17 337
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Ibland när jag läser trådar på buke så fe jg intrycket att ganska många har eget kontor/rum där de normalt jobbar. Jag har haft en... 2
Svar
35
· Visningar
2 687
Senast: Badger
·
Fritid Om jag döljer någon från att se mina händelser på Instagram, kan den personen se att den blivit dold då? Hittar ingen info om det. Jag...
Svar
4
· Visningar
4 590
Senast: Singoalla
·
Samhälle Det började med Vasaloppet. Under hållbarhetsflagg så skulle käket vara vegetariskt på grund av "miljötänk" - trots att en av deras... 44 45 46
Svar
902
· Visningar
50 079
Senast: Petruska
·
  • Låst
Äldre Då röstade man "JA". Man får ta seden dit man kommer. Då får vi väl också det snart för vi är ju trots ändå grannar 2 3
Svar
47
· Visningar
3 472
Senast: Sel
·
Äldre Någon som har Nokia? (Smartphone) I så fall modell? Åsikter?
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag började för en tid sedan ta tag i min vikt och har gått ner en del i vikt redan och vill gå ner en del till. Jag gör det för min... 2
Svar
23
· Visningar
3 252
Senast: Ridinglady
·
Samhälle Funderar lite på det här med kombinationen av kroppspositivitet och viktminskning, och synliggörandet i sociala medier. Säg att man har... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 080
Skola & Jobb Jag har ett jobb jag egentligen trivs på.. jag jobbar äntligen inom den gren jag vill jobba, jag har vettiga tider, bra lön, nära till... 2
Svar
30
· Visningar
3 210
Senast: starcraft
·
Relationer Insåg precis att pappa fyller 60 år om precis 3 veckor - och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom. Vad ger man en 60 årig bil-... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 819
Senast: mooi
·
  • Låst
Tjatter Jag fick ju låna släpvagn av min snälla granne så idag blir det skytteltrafik till återvinningen med allt ris :meh: Just nu försöker jag... 100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
87 533
  • Låst
Tjatter Jajaj inte blev numren rätt men ändå
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag behöver ett nytt strykjärn, mitt börjar få problem med sladden. Har ett ångstrykjärn, inte dyrt och inte det billigaste. Snubblade...
Svar
11
· Visningar
2 154
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Hittar inte tidigare tråd om skärm problem. Skärmbilden har lagt sig o jag lyckas inte få den rätt. Tips?
Svar
2
· Visningar
651
Senast: vallhund
·
Samhälle Något jag funderat på är en känsla av avintellektualisering på flera håll. I media är det många ggr inte längre möjligt att läsa en...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: Sleepy
·
Tjatter ...vilken ras skulle du vara då? Eller skulle du vara en korsning av något slag? Själv vore jag en shetlandsponny. Jag är lättfödd... 2
Svar
39
· Visningar
2 393
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka