Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Idag jobbar jag för ett privat vårdföretag. Älskar mina kollegor men upplever att det finns stora brister i verksamheten och att vi...
Svar
2
· Visningar
1 759
Fritid Är det med hus som det är med hästar? Att man ska göra egen besiktning vid köp även om säljaren gjort en?
Svar
16
· Visningar
1 655
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Kära Buke. En kollega söker tips på "var en kan käka en riktigt schysst burgare" i Göteborg. Kom med era bästa tips, hen är öppen för...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: machafuko
·
Äldre Fick en kasse med Harlequin böcker av en vän. Fylld av fördomar började jag läsa den första boken. Den var ungefär som förväntat. Dålig... 2
Svar
33
· Visningar
3 063
Senast: MJLee
·
Tjatter Inga 100 meter häck här inte, utan allvarligare saker. Ställer du upp startblocken vid röd gubbe, bara för att sen bli galen om nån... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 968
Senast: Vinterbad
·
Skola & Jobb Jag började mitt nuvarande jobb i september 2016 som inhyrd och gick över till provanställning i september samma år och sedan fast...
Svar
5
· Visningar
1 198
Kropp & Själ Under en ridtur idag fick jag plötsligt extremt ont i nacken. Jag kan inte vrida på huvudet och det gör ont när jag rör mig. Förmodligen... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 968
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hur gör ni när ni kombinerar solskyddskräm och smink? Tips? Min vanliga foundation åkte runt som en tvål. Har tidigare inte använt smink... 2
Svar
33
· Visningar
2 056
Senast: Norma
·
Äldre Jag undrar om detta gått rätt till? Min mor gick bort för nästan 3 år sen och min styvfar fick sitta kvar i orubbat bo. Då min styvfar... 2
Svar
22
· Visningar
3 410
Kropp & Själ Hej måste skriva av mig nu börjar det bli jobbigt igen plus att jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ju en godman som tar hand om mina... 2
Svar
37
· Visningar
4 792
Senast: annie_cool
·
Hemmet Kommer inom snar framtid hamna i läget där vi ska välja golv till ett helt hus. Och då vi har katter (varav en har astma), småbarn...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för...
Svar
3
· Visningar
726
Kropp & Själ Behöver troligen ha runt 50 i solskyddsfaktor i ansiktet. Den jag har nu räcker inte med sina 20. Dessutom kliar den då den innehåller...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: AraSlei
·
Svar
2 005
· Visningar
83 203
R
Relationer @Singoalla Okej, i och med att du i flera inlägg definierade andras sexualitet (de var ju straighta enligt dig) så är det ju jättebra... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 152
Senast: kevina
·
Samhälle Krånglig rubrik, men frågan är egentligen ganska så enkel - kan en person som råkar ha varit ordförande i en Brf delta på årstämman... 2
Svar
36
· Visningar
4 375
Senast: Korven
·
R
Skola & Jobb Jag har redan läst i vårt kollektivavtal men blir inte så mycket klokare. Vad gäller egentligen när det kommer till NÄR chefen...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag håller på att bli galen! Det är att skriva på min telefon på kvällarna nuförtiden. Det är som att den inte lyder. Är mina fingrar...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Seabaz
·
Hemmet Helst då rödvitrutig/pepitarutig. Har en vän som har en sådan till trädgårdsbordet och nu söker en ny likadan.. Detta då denna faller...
Svar
4
· Visningar
6 272
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter På jobbet har vi en växt som sägs vara en palettblad, och det stämmer säkert. Men kan någon säga vilken sort det är?
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka