Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Vid huset har jag en del grusade ytor, d.v.s. det är makadam där. Lagret är på tok för tunt så ogräset får lätt fäste i underlaget och...
Skola & Jobb
Jag har försökt avkoda sjuklönelagen, men svårt att tänka ordentligt med 40 graders feber :angel:
Om man varit borta från jobbet sjuk i...
Kropp & Själ
Ni (vi) med PCOS, hur håller ni hormonerna i balans?
P-piller brukar ju nämnas som en bra lösning. Jag har hela mitt liv fått höra från...
Trädgård & Växter
Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets...
Trädgård & Växter
Köpte en rosenkvitten för, jag tror, 3 år sedan. Den växer så det knakar och är grön och frodig, men det kommer inga blommor. Varför...