Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hade några vita svampar på lösdriften som såg ut som champinjoner. Dagen därpå trodde jag katterna hade släpat in en död fågel men det...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Sel
·
R
Hemmet Jag har köpt en äldre lägenhet med många fina originaldetaljer. Dock har man någon gång bytt innerfönster och då satt i ett vanligt... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 799
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre I Palestiniernas senaste försök att invadera Israel 12 13 14
Svar
270
· Visningar
13 023
Trädgård & Växter Vid huset har jag en del grusade ytor, d.v.s. det är makadam där. Lagret är på tok för tunt så ogräset får lätt fäste i underlaget och...
Svar
0
· Visningar
588
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har lyckats att bryta min stortå, rakt av i den övre leden. Det gör så förbaskat ont, spränger i hela tån och jag kan absolut inte...
Svar
5
· Visningar
10 065
Senast: Landet123
·
Äldre Hjälp, mitt gudbarn, tillika brorsdotter tar studenten i år. Hon är otroligt modemedveten och vill jobba inom mode och jag har noll och... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 908
Senast: svea
·
Hemmet Jag är inte riktigt nöjd med hur det ser ut hemma och grunnar på hur jag ska göra. Nuvarande planlösning på nedre plan ser ut så här... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
12 176
Senast: Rie
·
Samhälle Nu har jag, precis som resten i detta avlånga land och våra grannar i superstaten i väst, sett klart dokumentären Making a Murderer...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Thera
·
Skola & Jobb Jag har försökt avkoda sjuklönelagen, men svårt att tänka ordentligt med 40 graders feber :angel: Om man varit borta från jobbet sjuk i...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: millen
·
Fritid Hur går det tillväga? Från tanke till försäljning. Vilka kostnader?
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag ska köra till Arlanda i morgon, ryssen tycker jag kan åka hem till honom efter. Men köra och parkera mitt i Stockholm... 2
Svar
22
· Visningar
1 876
Kropp & Själ Ni (vi) med PCOS, hur håller ni hormonerna i balans? P-piller brukar ju nämnas som en bra lösning. Jag har hela mitt liv fått höra från... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 363
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej alla :) Jag har alltid älskat cykelsemestrar och nu har jag fått med mig min mamma på idén!:love: Vi var nyss ute på en...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: Jossan_92
·
Äldre Hjälp! Har lyckas bli med pojkvän. De som vet vem jag är får gärna inte säga ett skvatt om skulle va så någon känner igen mig, detta är...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Lalinea
·
Trädgård & Växter Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 669
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Efter 15 år som uska inom äldreomsorgen har jag bestämt att jag behöver ett nytt jobb. Problemet är bara att jag känner mig så låst i...
Svar
14
· Visningar
1 946
Senast: daymint
·
Äldre Vad har ni för husbil? Nån som har plåtis? Funderar på att köpa men vet inte riktigt vad vi ska ha för bil. Vi vill ha tvärställd säng...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: scandisk
·
Äldre <iframe width="640" height="360" src="" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe> Vad tycker ni om... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 534
Senast: Stekspaden
·
Trädgård & Växter Köpte en rosenkvitten för, jag tror, 3 år sedan. Den växer så det knakar och är grön och frodig, men det kommer inga blommor. Varför...
Svar
4
· Visningar
2 054
Senast: Badger
·
Äldre Utbrutet från / inspirerat av Smålandstråden: Nu vill jag höra vad ni säger om frågan. Vad bör den som "har en eftermiddag över" se... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka