Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet ...och nu börjar jag bli rädd för att jag målat för tjockt, TROTS att jag tycker att jag målade väldigt tunt. Burken är liten, endast 2...
Svar
9
· Visningar
2 271
Senast: tanten
·
Äldre Jag har ärvt en jättefin vit läderväska som skulle behöva lite kärlek. Jag skulle kunna smörja den med något från sadelkammaren men är...
Svar
2
· Visningar
717
·
Trädgård & Växter Nu kör det igång. Det årliga Maskroskriget. :rage: Alltså - jag HATAR maskrosor. Både de stora bladrosetterna och de fula vita bollarna...
Svar
17
· Visningar
4 267
·
Kropp & Själ Koka eget, det står 1 msk dextrosol till 1 liter vatten. Vad blir det i tablettform? Ska jag fylla matskedsmåttet med krossade...
Svar
13
· Visningar
4 273
Samhälle Hur skulle modet se ut då? Olika skäggfrisyrer för män och kvinnor? Vilka skulle råka sig? 2
Svar
27
· Visningar
2 687
Senast: Cambiaso
·
IT & mobiler Finns det något sätt att koppla ihop min Samsung s7 med min gamla bilstereo? Radion ser ut så här, och det följde med en kabel när vi... 2
Svar
26
· Visningar
2 815
  • Låst
Tjatter Hejsan hoppsan vi pysslar och knåpar vidare här. 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
87 941
Hemmet Hitta inte på någon bra och förklarande rubrik ;) Flyttade i lördags in i ett hus med ackumulerande spis i vardagsrummet, vedspis i...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ En händelse nyligen- jag var på fest och pratade lite med en man. När jag skulle gå därifrån så tyckte han att han jag skulle följa med... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 116
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Hur får ni till det? Blir röd direkt, känns det som. Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt... 2
Svar
35
· Visningar
4 977
Senast: Monkie
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 434
Senast: voltis
·
Skola & Jobb Hur äter ni lunch på jobbet? Medhavd matlåda? Lunch ute? Själva eller med kollegor? Jag har bara haft två jobb, ett i butik där det... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 099
Senast: skerper
·
Fritid Det har bildats mögel i ett av uthusen, gröna fläckar på träväggarna. Ventiler ska sättas in men jag behöver också få bort möglet...
Svar
3
· Visningar
2 094
Hemmet Det finns ju lite flyttrådar, köpa-hus-trådar, och jag var med i gårdstråden förr. Livet gjorde en helomvändning 2016 och nu har jag...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Catrool
·
Fritid Ok. Varit på detta jobb i 2 år och känner att det är dags att göra något vettigt av det. Nyligen fått höj och sänkbart skrivbord och...
Svar
1
· Visningar
480
Fritid Jag bryter ihop. Under förmiddagen har jag dödat fem getingar inne, alla i hopp om att DET HÄR var drottningen, nu blir det lugnt! Jag...
Svar
11
· Visningar
1 433
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, jag har alltid varit ovig när det gäller att börja sig framåt. Innan har jag kommit ner till 60% av smalbenet typ... 2
Svar
21
· Visningar
3 100
Senast: em-pirre
·
Samhälle Står mitt i natten vid ett rödljus som inte slår om till grönt (mitt i natten slår det alltid om till grönt omedelbart när man kommer... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 489
Senast: aiquen
·
Trädgård & Växter Finns det någon räddning för mitt kärleksbarn? Hon är typ två år gammal och blir bara mindre å mindre 😢
Svar
0
· Visningar
531
Senast: marieka
·
Kropp & Själ Nu känner jag mig extremt pinsam som gör en tråd om det här :o Men det är såhär att jag har drabbats av klåda/sveda i underlivet. Jag...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31