Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Snart äntligen dags att flytta till mitt älskade radhus :love:! MEN - jag har ju inga trädgårdsredskap och säljaren lämnar inte kvar...
Trädgård & Växter
Nu har Impectas nya katalog kommit. Och nästa vecka går vi äntligen mot ljusare tider igen. :love: Då måste man få lov att komma med en...
Skola & Jobb
Halloj alla, (blev fel i rubriken - refereringsprogram ska det stå)
Jag vet att det finns en pluggtråd, men tänkte att alla som pluggat...
Kropp & Själ
Vi har en liten strid här hemma. 17-åringen (18 om 2 månader men det kvittar ju) ska på Valborgsfest med vänner. Alla (samma ålder) har...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
Hästmänniskan Norrbotten är inte så billigt, och har marken skog här blir den fort rätt så dyr, men söderut är dom så kräsna med pendlingsavstånd så...