Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Har ni sett den här? Som ett slag i magen. Kolla!
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: fejt
·
Äldre För tredje året i rad vid den här tiden kommer det in jättesmå kryp vid ett fönster bredvid ingångsdörren. I fjol berättade jag för...
Svar
16
· Visningar
9 031
Senast: Lilla
·
Äldre Mitt DNA-test fastnade - som väntat - i tullen. Det kommer inte att röra sig om någon jättesumma (ca 80-90 kr) som ska betalas. Men det...
Svar
3
· Visningar
5 607
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag har fått så sjukt ont i magen från ingenstans. Helskumt... Jag skulle beskeiva det såhär: ▪Öm när man tar/trycker på magen ▪Smärtan...
Svar
16
· Visningar
2 209
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Lokalvårdare (även fd) se hit. Jag är nyfiken på ert jobb! Fördelar, nackdelar, lön - trivs ni? Har ni annan verksamhet/jobb kombinerat... 2
Svar
29
· Visningar
3 801
Senast: pepp
·
Äldre Åh hjälp mig! :o Det var ju en jättebra idé, tyckte jag, att boka en familjefotografering nu i samband med bebis 6-månaders dag. Har...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Malin_L
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven 25/4-25/5 (har självklart läkarintyg) och skulle under den perioden arbetat x antal pass enligt schema de första 14... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 433
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag håller på och bli galen! För tre månader sen bröt jag ett ben i foten (cuboideum, om det blir lättare), en stressfraktur som skedde...
Svar
0
· Visningar
1 158
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Hej! Fler här som kör LCHF/KETO? Hur mycket har ni gått ner totalt på hur lång tid? Jag har kört till och från i en längre period men...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Smurfoff
·
Äldre Jag har googlat, men har inte lyckats hitta något säkert svar. Är Noccos isglass samma som deras energidrycker; d v s är glassen...
Svar
9
· Visningar
8 217
Senast: megasus
·
Fritid Vi funderar på att köpa en eldriven lådcykel, främst för transport av barn till förskola (ca 5 km enkel väg) samt för att handla mat och...
Svar
9
· Visningar
1 396
Senast: Flixon
·
Äldre Vi är några kollegor som skall springa ett välgörenhetslopp i sommar och vi försöker hitta på något fyndigt att skriva på våra...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: ameo
·
Äldre Jag kommer till Västervik strax före åtta ikväll. Är det någon som kan rekommendera ett ställe med okej mat? Gärna med bra salladsbuffé...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Tant har börjat få pigmentfläckar så att pannan ser ut som en världskarta på sommaren. Det var första gången förra året så jag gissar... 2
Svar
23
· Visningar
2 126
Senast: Singoalla
·
Äldre Jag och sambon ska köpa vår första bil nu till sommaren. Vi hade tänkt börja med en bil bara över sommaren, men det kan komma att vi har... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 704
Senast: kryddelydd
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso... 30 31 32
Svar
638
· Visningar
32 759
Senast: Cambrie
·
Fritid Jag har precis köpt mej en vandringsryggsäck modell större (80l). Utprovad i affär så den bör passa mej. Tog på mej den på... 2
Svar
26
· Visningar
3 123
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Någon som är grym på brun utan sol? Har inte använt sen 2013 och då var det skitfint och jämnt (har kollat gamla bilder så det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: Raderad medlem 142658
·
Äldre Halloj! Jag drar bakgrunden lite snabbt. Jag bor sedan 2012 i Hamburg, Tyskland. De senaste åren har hemlängtan smugit sig på och... 2
Svar
38
· Visningar
3 038
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag försöker gå över till en mer vegansk kost och gjorde idag en tikka masala på oumph. Åt en normal portion och någon timme senare kom... 2
Svar
23
· Visningar
15 009
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka