Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, besöker ni kyrkogårdar eller minneslunder under Alla Helgonahelgen? Varför, varför inte? 2
Svar
27
· Visningar
922
Senast: Rosett
·
Hemmet Hej alla, Jag gillar verkligen då man tar någonting och använder det till något helt annat, så jag skulle gärna vilja se om ni gjort...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Cocos
·
Hemmet Till mitt stora förtret så är vår nya lägenhet en riktig bullerkammare. Vi har ett "dunkande" ljud (låter ungefär som om någon skulle ha... 2
Svar
23
· Visningar
13 559
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Hej alla, Min dator börjar få några år på nacken, men fungerar väldigt bra (peppar peppar) förutom en sak: Det susar så hemskt i den... 2
Svar
20
· Visningar
2 136
Skola & Jobb Har en nära bekant som i sin tur har en förälder som just nu är i slutskedet av livet och inom de närmaste dagarna kommer gå bort i... 2
Svar
35
· Visningar
4 955
Senast: skerper
·
Äldre För en stund sedan blev det strömavbrott här. POFF så var allt borta, även gatlyktor m.m. slogs ut och mobiltelefonerna fungerade inte...
Svar
17
· Visningar
1 090
Senast: ptr
·
Tjatter En tobaksaffär o en brevlåda i morgon? Jag har slut på cigarrettpapper o mitt bankkort har gått ut, får nytt på torsdag eller fredag...
Svar
14
· Visningar
1 646
Senast: vallhund
·
Äldre Nattliga funderingar, återigen. Måste du dricka när du är på fest? Eller kan du ha lika kul ändå? Mot bättre vetande har jag trots allt... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 849
Senast: Lipperta
·
Samhälle Jag och ungefär 10 andra personer har en gruppchatt på facebook där vi pratar dagligen. Helt plötsligt var det någon som skrev ungefär... 11 12 13
Svar
255
· Visningar
14 478
Senast: Saeta
·
Skola & Jobb För att börja från början.. För ca 1 ½ år sedan jobba jag inom ett yrke, barninriktat, Trivdes jättebra att jobba med barn och har gjort...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: DarkInNight
·
Äldre Önskar boktips till kille 16 år. Han gillar böcker som American sniper, Dean Koontz. Jag ska beställa inom en timme, så snabba tips...
Svar
1
· Visningar
356
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår... 2
Svar
30
· Visningar
5 091
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Jag börjar verkligen känna mig så trött på att ständigt ha ont någonstans. Jag kan inte inte minnas när jag senast hade en dag utan... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 848
Senast: Novalisa
·
Äldre Min Peugeotdiesel 308, 2010 års modell - den har slutat värma i kupén. Det började redan förra vintern men nu i höst har de blvit... 2
Svar
26
· Visningar
4 087
Senast: clusia
·
Hemmet Hej, antar att de flesta här bor med egen vattenförsörjning. Var i landet bor ni? Har ni grävd, borrad brunn? Har ni tagit vattenprov...
Svar
8
· Visningar
800
Trädgård & Växter Jag har några trädgårdsazaleor i betongkruka stående utomhus. Hur ska jag göra för att de ska överleva vintern? Misstänker skarpt att...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Jag har laddat ner en app till datorn, men nu hittar jag den inte. Vart kan den lagt sig? (Ja jag är inget tekninskt geni precis). Har...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: Nafayette
·
Hemmet Jag behöver en trappa (utomhus, så helst metall antar jag). Öppningen är ca 3m över marken. Vad behöver jag för trappa? För jag blir... 2
Svar
28
· Visningar
3 060
Senast: Mia_R
·
Fritid VIsst var det @Sleepan som hade ett recept på den asgoda kycklinggrytan? Med bacon och lite annat i. Har tappat bort receptet :p
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: Mirre
·
  • Låst
Äldre Kökshäng, matprat, middagsrapporter, recepttips och allt däremellan. 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
84 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka