Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Google och facebooks egan hjälp var inte till hjälp. Jag blir ibland taggad i foton på facebook. Om jag vill att dessa bilder ska hamna...
Svar
6
· Visningar
2 176
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli galen. Någon som har tips på hur man får händerna att sluta domna bort? Har en misstanke om att det är... 2
Svar
34
· Visningar
2 879
Senast: sassiball
·
IT & mobiler Ska man ha skärmskydd av plast eller härdat glas? Och varför är det ena bättre än det andra?
Svar
5
· Visningar
996
Senast: escodobe
·
Relationer Det är precis det jag blivit. Två veckor sedan idag. Hur överlever man? Vi är olika. Det var hennes anledning till att hon ville...
Svar
11
· Visningar
2 070
Kropp & Själ Dvs kan jag någonsin fövänta mig smärtfrihet med rätt träning/behandling? Så länge som jag red regelbundet så höll sig ryggen någorlunda... 2
Svar
36
· Visningar
1 973
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag har en FBvän som skriver intressant men tyvärr så länkar hon oerhört massor. Jag får då upp ett meddelande om detta. Länkarnas...
Svar
11
· Visningar
835
Skola & Jobb Hej! Imorgon (onsdag) börjar jag högstadiet efter ett långt sommarlov. Sexan gick riktigt bra för mig och jag gick ut med högsta betyg i...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Blueberry
·
Äldre Okej, allvarligt talat. Hur fasen går man i ett par pumps? Jag tycker det är snyggt, gärna med mycket klack. Så jag köpte mig ett par...
Svar
16
· Visningar
6 421
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har köpt nya lampor att ha i mina fönster hemma (tak). Kommer hem glad i hågen och ska montera dessa, men jag fattar inte hur. Allt...
Svar
2
· Visningar
2 886
Senast: starcraft
·
Äldre Jag har kollat lite OS och stör mig på en del saker som verkar så könsbundet. Som hur idrottarna hälsar till kameran. När männen har ett... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
16 886
Senast: Saigon
·
T
Fritid Jag vet att det har skrivits om det här ämnet förut här, men kan ändå inte ge upp det! tänk vad roligt det skulle vara med ett riktigt... 2
Svar
25
· Visningar
13 152
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Känner mig så otroligt ensam med det här problemet. Någon mer bukefalist som bokstavligen lider av IBS? För ni matdagbok eller hur... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 775
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Jag har en dubbelsäng med ett vanligt överkast och några prydnadskuddar på. Jag tillhör dock dem som drömmer om en säng som ser ut som... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
17 957
Äldre Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb En av mina anställda hörde av sig under min semester och ville ha en ledig vecka i september. Jag sa att jag skulle kolla på det och om... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
19 991
Skola & Jobb Jag skulle behöva ha hjälp med att tolka min lönelapp, jag hoppas någon kan hjälpa mig. :) Det som står: Förklaring: Jag blev...
Svar
5
· Visningar
861
Tjatter Sitter och skriver packlista för en veckas utlandssemester. Trots att jag nästan alltid gör det lyckas jag väldigt ofta glömma... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 398
Senast: rickie
·
Svar
6
· Visningar
9 053
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Okej kära bukefalister, nu behöver jag lite råd, tips, huskurer eller ren trolldom fast:p Mina tidigare löpskor gav mig skavsår i... 2
Svar
39
· Visningar
2 368
Senast: MCP
·
Äldre (Jag tror visserligen att den här frågan är för svår, men å andra sidan så har jag ställt omöjliga frågor här förut och fått fantastiska...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka