Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Dvs kan jag någonsin fövänta mig smärtfrihet med rätt träning/behandling? Så länge som jag red regelbundet så höll sig ryggen någorlunda...
Skola & Jobb
Hej! Imorgon (onsdag) börjar jag högstadiet efter ett långt sommarlov. Sexan gick riktigt bra för mig och jag gick ut med högsta betyg i...
Skola & Jobb
En av mina anställda hörde av sig under min semester och ville ha en ledig vecka i september. Jag sa att jag skulle kolla på det och om...
Juridik & Ekonomi Med hänsyn till att man fortfarande säger att kvinnor förlorar mycket pension pga föräldraledighet och deltidsarbete så är har jag full...
Trädgård & Växter Ge inte upp hoppet om dem! Min erfarenhet är att tomater brukar återhämta sig efter lite misshandel. Om det blir kallt framöver skulle...