Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Är det någon som vet något om hingsten Thokki fra Bjarnanesi? Hur är avkommorna? Sirr
Svar
2
· Visningar
949
Senast: sirr
·
S
Avel Han var swedisch national champion 84 och är farfar till min häst men mer vet jag inte. Jag har stam och så men om det är någon som vet...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Cesam
·
S
Avel Hej alla har precis börjat med shettisar och har en liten dam på tre år. Vi hade tänkt börja köra in henne nu, för att sedan till våren...
Svar
4
· Visningar
1 994
Senast: annele
·
M
Avel Nån som har ett bra tips på hemsidor på internet där man kan hitta fakta och bilder på hingstar som är godkända inom Svensk halvblods...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: krocket
·
Avel Hade han interimistiskt avelstllstånd? Nån som har koll på i vilka förbund han var godkänd? Och till sist, kan en avkomma till honom bli...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: pixiegnomen
·
Avel är det någon som känner till dessa hingstar: Montbatten- vet ej om han är connemara eller arab Kariba- antingen connemara eller arab...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Lorelie
·
C
Avel Vilka här har en Tori? Har haft en Tori? Ridit en Tori? Sett en Tori? Jag vet att vi är 2-5 stycken som känner till rasen. Är vi fler?
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: Colansmatte
·
C
Avel Information om De Noir...hans bruksprov och exteriöra omdömme??Bilder?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 420
Senast: crazy
·
V
Avel Igår på min födelsedag kastade våran 3-åring sitt föl efter Hertug. Hon fick inte ur sig det själv utan veterinären fick komma, men nu...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: Rodde
·
Avel Jag skulle vilja veta mera om dessa två hingstar Om någon vet så skriv. Vart står dom avkommor allt som ni vet. Tror ni någon skulle...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: crazy
·
B
Avel Jag ska köpa ponny, men eftersom mina föräldrar ska kunna rida när jag är borta på nått eller så så måste den vara viktbärande. Vilka...
2 3
Svar
42
· Visningar
22 719
Senast: flyingelefant
·
M
Avel hejsan...jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta en bra hingst till mitt sto... mitt sto är e:testarossa u: chattanoga ue...
2
Svar
37
· Visningar
3 593
Senast: marika_
·
P
Avel Börjar redan nu att lite smått leta efter en hingst till mitt sto för betäckning nästa år. Ni som har arabhingstar, om intresse finns...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: KESO
·
Avel fast som finns i Sverige heter nått med Willie..Han är gdk både i tyskland o sverige. kan nån hjälpa mig med namnet? o har ni några...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: _Peplis_
·
A
Avel Hej. Finns det någon som vet något om denna jätte häftiga ras? Vart finns dom för försäljning (här i sverige). Jag har letat o letat...
Svar
3
· Visningar
2 050
Senast: trotsig_kålrot
·
C
Avel Jag planerar att betäcka mitt sto nästa vår och tänkte höra med er om ni har några förslag på hingstar. Stoet är efter...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Cessan
·
L
Avel Hästpass för \"travare\" Jag har gjort en ägar registrering på min häst så att nu är jag officiell ägare till henne. Och nu vill jag ha...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Immer
·
B
Avel Är det någon som har info och bilder på Inja Ayala och Mr High Socks :confused: Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Egonson
·
S
Avel När kan man "tidigast" betäcka sitt sto? eller rättare sagt, när bör man betäcka. (självklart så ej stoet tar skada).
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Cesam
·
S
Avel Har ett halvblodssto. Jag har varit i kontakt med ASVH för att få information om släktingar och avkommor. Fick där allmän information om...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: solbacka1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp