Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Grattis Jarrah & md5krist! Båda två med hästar som gick till Breedersfinal! Vilka prestationer! Resultatet? En vinnare och en 7:a...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Fiorano
·
B
Avel :confused: Virrvarr :confused: Vårat sto har precis passerat 90:e dräktighetsdagen :) och det börjar bli dax för det här med...
Svar
6
· Visningar
2 452
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Avel Är det någon som har en avkomma efter Rite on Line? Det finns väl antagligen inte så många än, eftersom första kullen är född 2002, men...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Avel Det är så att jag har ett varmblod som ska ha ganska bra stam , men det säger inte mej så mkt ,för jag är inte så inne på trav... men...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: mia
·
B
Avel vem islandshingsten Frami är? Han är väldigt lik min sköthäst Aegir om ni är intresserade ;)
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lilla_jag
·
B
Avel Dreyrie frá Alfsnesi, Hrísla frá Skaney & Andrá... ...frá Hólum..någon som vet något om hingsten Dreyrie, stona Hrísla och...
Svar
15
· Visningar
1 951
Senast: Lilla_jag
·
T
Avel Vad vaccinerar ni era dräktiga ston mot? Pållan ska vaccineras mot influensa i början av nov, men hon är tidigare inte vaccinerad mot...
2
Svar
21
· Visningar
5 399
Senast: Cesam
·
B
Avel Mitt borkskäcksto(har ål på ryggen) (ponny) har nu haft ett par föl. Hennes första föl var riktig rödfuxskäck..riktigt illröd i...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 194
Senast: Lilltufsan
·
M
Avel Just nu pågår Breeders, och det är klart intressant att se hur det går för de unga hingstarna! Decoupage är med och tävlar (skäcken)...
Svar
12
· Visningar
2 554
Senast: Retzina
·
C
Avel Jag undrar lite. Min häst blir ljusare vid varje pälsfällning/sättning. Jag har funderat på att klippa honom och undrar nu om han kommer...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Centaur
·
P
Avel jag skall nu vara med på kvaliten för 4-åringar och jag har aldrig varit med om dettta innan så jag vet inte hur det går till.. det e...
2
Svar
37
· Visningar
3 163
Senast: Xeline
·
T
Avel Vad tyckte ni om Flyinge i år? Själv var jag särskilt nyfiken på att se hur treåringarnas dressyrprov skulle se ut och särskilt nyfiken...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: sandino
·
M
Avel Till våren har jag ev tänkt att betäcka mitt sto, Hannoveranare med lång stam bakom sig med både hopp och dressyr. Hon är ganska lång i...
Svar
11
· Visningar
1 643
Senast: Millis22
·
G
Avel Vad ska jag skicka med till stambokföraren, nu när min hingst är godkänd och jag måste ändra i passet? Jag fick ingen skriven kritik på...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Gisburne
·
S
Avel I helgen var jag på det norska treårstestet och där fanns flertalet hästar e. Löjtnantshiärta. Det är tydligen en svenskfödd hingst, är...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Görel
·
L
Avel Funderar på att betäcka mitt innåt-tåade sto till våren. Vet nån hur pass ärftilgt det är och om chanserna är stora att fölet också får...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Rodde
·
T
Avel vart hittar jag det? Svara fort! :)
Svar
1
· Visningar
940
Senast: TheCrossJumper
·
P
Avel Dessa hingstar skulle jag vilja ha lite mer faktan om! Stammen fixar jag nog antagligen.. men just faktan om dessa grabbar och bilder...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Pazuzu
·
Avel Någon som var med i svängarna redan då? Skulle behöva hjälp med lite frågor om hur det gick till då... Jenny
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: Jamtland
·
B
Avel Finns det någon sida på nätet där man kan hitta Irco Marcos samtliga avkommor? :confused: :banana:
Svar
1
· Visningar
895
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp