Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel Hej!! Är det någon som vet vart man kan få tag på bilder på arabhingstar/ston.. Rider en pålle som är e. Aga Khan. Skulle va kul att...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Cesam
·
S
Avel har blivit lite osäker på vad som egentligen ska skickas och vart...Jag känner inte igen pappret jag har fått ifrån hingsthållaren. Det...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Scottsman
·
E
Avel Hallå Halllå :bump: finns det någon här som vill berätta lite om denna ras, var lynne, var de finns, vad de kostar m.m :banana:
Svar
5
· Visningar
1 345
Senast: Millz
·
K
Avel Jag funderar på om man kan låta stoet föla på en bädd eller inte. Någon som vet?
Svar
13
· Visningar
1 754
Senast: Alexandra_W
·
Avel Är det någon som känner till stammen på Humorist som var pappa till Fantasi född 1953 eller 1954 och som fanns på Enskede ridskola?
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Görel
·
Avel Hej, jag har en 6 åring efter Bonaparte och Ciceron. Är det någon som har någon info om dessa hästar?? Gärna bild oxå! Skulle vara jätte...
Svar
3
· Visningar
1 621
Senast: Görel
·
S
Avel när man har avvant ett föl från sin mamma helt i ca 6månader kan man släppa ihop dom sen igen??? hade nämligen tänkt att ha dom isamma...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: semlis777
·
X
Avel Berätta hur era avkommor blev efter den läckre! Skall ev använda honom nästa år(inte till mig, men till min häst)
Svar
13
· Visningar
2 073
Senast: Sixsten
·
J
Avel En kompis till mig har hittat en häst som är efter denne hingst som hon eventuellt är intresserad av, jag har aldrig hört talas om...
Svar
7
· Visningar
2 473
Senast: julia_v
·
M
Avel Jag tänker betäcka mitt Alf Palema-sto till våren men jag är osäker på med vilken hingst. Vet ni någon hingst som visat sig fungera bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 506
Senast: malena1
·
S
Avel Nu har jag hittat en ny kandidat till mitt sto. Tidigare har jag bara haft Briar som kandidat.jag såg Parco på tv för några dagar sedan...
2
Svar
20
· Visningar
2 484
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Var finns bilder att skaffa på denne hingst? Tycker att jag letat överallt men hittar inget alls. Har någon av er tips på var det finns...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Görel
·
J
Avel Känner någon till hingsten och framförallt avkommor, hur har de blivit är det några som blivit bedömda ? resultat, egenskaper mm . Vet...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: josse
·
L
Avel Någon som har erfarenhet av några?Hur de är i tempremant osv.
Svar
6
· Visningar
1 669
Senast: hoppsann
·
I
Avel Om man betäcker ett VBL sto med en ridponny hingst, blir detta då ridponny eller blir det bara en "vanlig" korsnings häst??? Om man...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: Magdalena
·
Avel Trodde väl aldrig jag skulle skriva en avvänjningsfråga, men här kommer en. Fölis är 5½ månad och en mycket självständig dam. Bor i...
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: mårran
·
Avel Hej . jag har ett sto (sk buskavel) som ska ha en farfar som heter Kimo ox. Han har samma stamtavla som Kiran ox, E Primo u Kiara Bint...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Cesam
·
I
Avel A,B,C & D ponny Kan någon förklara mankhöjderna på dessa hästar?
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: ameo
·
Avel Varför har vissa hästar vågig svans? Mitt halvblod har det, men har ej sett det på några andra halvblod... :confused: Är det genetisk...
Svar
18
· Visningar
2 008
Senast: Pazuzu
·
B
Avel hade en fin arabponny på foder för ett tag sedan och han hade enligt ägaren varit godkänd hingst. mistral f -88 e:rossau (stavningen är...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Cesam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp