Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel håller på att vänja av mitt föl från att dia nu, men hur länge ska man låta fölet dia nån gång om dagen, allstså hur lång tid tar det...
Svar
1
· Visningar
956
K
Avel Hej! Har några frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på ;) Hur viktigt är det att vaccinera mot virusabort? Varför ska man ge...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: yodi
·
B
Avel Vill ta föl på min shettis då hon är go och glad och väldigt fin i kroppen englit mig. Men hon har någon form av eksem och kliar av sig...
Svar
6
· Visningar
1 221
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Avel Är på väg att köpa en 3-åring e.Chess och är därför nyfiken på att få veta mera andra avkommer efter honom. Och gärna också synpunkter...
2
Svar
20
· Visningar
1 988
Senast: irma
·
Avel ....är min häst efter. Vet just inget om dessa hingstar - har någon koll på deras prestationer? Min häst är väldigt allround, vilken...
2
Svar
20
· Visningar
2 345
Senast: Lotus
·
S
Avel \"Måste\" man ta föl..? Märklig fråga kan tyckas men... Jag har ett halvblodssto på 14 år, hyfsat trevlig och så men exteriört ingen...
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: Fiorano
·
Avel Jag frågade ju så mycket om avvänjning så jag tänkte ni skulle bli uppdaterade =) Jag valde ju att INTE separera dem dagtid i...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: shady
·
Avel Exakt hur går kvalen till egentligen? Jag vill ju jättegärna försöka kvala min lilla häst som blir fyra nästa år, men det är ju dumt att...
Svar
3
· Visningar
1 587
Senast: Darbhanga
·
L
Avel mitt varmblodsto är dräktig och det är hennes första föl och första gången som jag har en häst som ska ha föl!tänkte fråga lite frågor...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: lie
·
Avel När är bästa tid för att betäcka??
Svar
4
· Visningar
1 599
Senast: Rotterö
·
H
Avel min lillaq fölis är 5 månader o 134cm hög. Hur stor tror ni att hon blir? ( pappan 171cm mamman 163cm) mvh jessica
Svar
1
· Visningar
821
Senast: pigge
·
Avel Hur höga är era 1 åringar fram o bak? Min är 144,5 i manken och 148,5 bak. han kommer att bli ca 155-160 nånstans.
2
Svar
21
· Visningar
2 411
Senast: Emmmmma
·
B
Avel Det är så att jag har hittat en jättesnygg hingst till mitt shettlandssto. Men detär så att det har visat sej vara så att det finns en å...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: gonkan
·
Avel Om jag skulle få ta föl på ett isabellsto och vill ha en gul dressyravkomma. Det är ju Bernstein och Ravell som är närmast här i...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: MissFideli
·
B
Avel Behöver tips om hingstar till ett fbl sto e:Strong Statament xx-Riboboy xx Avkomman avlas för eget bruk och ska vara hopp inriktad, med...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Domaren
·
B
Avel Finns det mycket bra stamfäder där Etc. I framtiden när jags ska köpa storhäst blir det troligtvis en unghäst till dressyr. En bekant är...
Svar
15
· Visningar
1 991
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Någon som känner till ngt om honom, vad han gjort och vad han lämnat? :confused: Själv hittar jag väldigt lite om honom när jag söker på...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Mia_R
·
Avel Hur gör ni vid av vänjning När börjar ni , hur gammal är då fölet. Hur gör ni när ni börjar ta ut fölis ensam utan mamma. De blir ju...
2
Svar
26
· Visningar
3 505
Senast: Minni
·
Avel Hur gör ni Har ni täcke på era föl. Bara vid regn eller även vid kyla :banana:
Svar
13
· Visningar
1 269
Senast: Fredag
·
B
Avel Skulle vilja veta allt om dessa två hingstar. Dom var far respektive morfar till min förra häst, som jag tyvärr ej har kvar men som har...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp