Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: stommen
·
Y
Avel jag har ett sto som är dräktigt, min kompis har köpt ett hingst föl som är sex månader gamal när hon får hem honom, mitt sto är då runt...
Svar
11
· Visningar
2 113
Senast: Annika_L
·
M
Avel Imorron bär det iväg till uppsala med lillhästen. vi ska på utställning. hoppas bara att han sköter sig... :)
Svar
2
· Visningar
1 198
B
Avel Jag har ett sto som av olika anledningar inte kan ridas (tävlas) mer. Hon har tävlat 140 med placeringar och hoppat 150. Är själv bara...
2
Svar
22
· Visningar
3 183
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Rabicano \"skunk svans\" Hur vanligt är det på våra svenska halvblod? Vad för genuppsättning har dom? Kan dom nedärva något specifikt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 538
Senast: crazy
·
Avel Har en liten undring över vad denna kusen har för gårdsnamn. Han är 6 år gammal och silversvart... vet ganska lite om honom så det vore...
Svar
2
· Visningar
1 262
Senast: Demon
·
S
Avel Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance Vill ni ha längre stam så...
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Rambo 910 efter Chapman som jag har förståt.. hur e´han .. är en trevlig hingst eller han är lik sin far ... hur dna är avkommerna...
Svar
12
· Visningar
5 587
Senast: shady
·
M
Avel Chrevi\'s Cavallo Nån som har en hemsida till denna danska hingst? Tack på förhand /Madde
Svar
3
· Visningar
1 701
Senast: Pazuzu
·
M
Avel Hej Jag undrar om det finns olika sorters holsteiner. Jag har en häst med holsteinerblod i sig så jag undrar hur man vet vad hon tillhör...
Svar
4
· Visningar
3 192
Senast: Mathilda
·
A
Avel Jag vet att tex vt.frff är vita framfötter. Men hur utläser man vt.bff som är vita bakfötter, eller 4 vt.ff? Fick frågan i dag och jag...
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: arabidopsis
·
Avel Jag har hört lite rykten angående en viss shettis hingst.Man ska ju inte lyssna på rykten :angel: så utan bilda sig en egen...
Svar
4
· Visningar
1 699
Senast: Shettisar
·
C
Avel Hej! Är det någon som vet nått om hingsten Grand Cru?? Hans mamma är Athene, vet någon nått om henne?? De är Hannoveraner... /fia :bump:
Svar
3
· Visningar
1 669
Senast: Görel
·
Avel Lipizzaner-\"fräknig\" skimmel? Hej hej! Vet inte om det blev i rätt forum här nu men jag undrar vad skimmeltypen kallas som ser ut som...
Svar
2
· Visningar
1 704
Senast: sadelvan
·
Y
Avel nu vet jag inte om jag är plaserar den här frågan på rätt ställe men jag prövar, jag och min kompis satt och diskuterade hingstar när vi...
Svar
5
· Visningar
2 278
M
Avel Någon som har erfarenhet av dessa? Vad jag har hört är det estlands motsvarighet till vår ridponny, dock kraftigare, viktbärande och...
Svar
6
· Visningar
2 056
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel vet någon den skimmel hingsten var för ras ??.. Såg han en gammal flyinge katalog men kommer ej ihåg .. Jag tror att han hete Induc...
Svar
10
· Visningar
1 860
Senast: asan
·
J
Avel Hej! Har en 5 årig valack som ska reggas. Vart är det billigast? Inga papper finns. Han är DNA analyserad och id kontollanten har...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: ameo
·
B
Avel Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare. *cia* :bump:
Svar
1
· Visningar
1 437
B
Avel hej undrar om pinto är färgen eller är det rasen. eller är det paint som är rasen. har lite svårt att lära mig vilket som är vad...
Svar
12
· Visningar
9 761
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp