Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hur känns det? Alltså när inser man att man är förälder? Blir man vuxen och klok då? Lär sig att sy och laga mat och gör genomtänkta...
2
Svar
22
· Visningar
2 423
Senast: Basilika
·
L
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som vet om underhållsbidraget kommer att höjas vid årskiftet (hörde talas om det, men vet inte om det är sant) isf hur...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: lime
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har testat mej två gånger och båda testen har visat positivt. Men jag kan ändå inte tro mina ögon att det är möjligt... :love: Jag...
Svar
12
· Visningar
1 832
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn I maj blev jag gravid, men fick sedan missfall i juli. Då hade jag redan skrivit in mig hos barnmorskan, men jag kände inte att vi sände...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: chrysler
·
C
  • Låst
Övr. Barn ... må så här illa???? Jag vet inte hur länge till min kropp (och det lilla fostret) kommer att stå ut med den magra kost jag just...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är mamma till en kille på 4 snart 5 år. Är det någon som har erfarenhet om det går att lösa att ha egen häst också. Funderar på att...
Svar
3
· Visningar
1 742
Senast: hoffus
·
C
  • Låst
Övr. Barn Min dotter är 7 år, och började alltså i första klass nu i höstas, så hon har gått 3 månader. Vi hade utvecklingssamtal med läraren för...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Alltså, jag vet att man lättare blöder näsblod när man är gravid då alla slemhinnor tydligen är känsligare, men är det sunt att göra det...
Svar
3
· Visningar
1 480
Senast: sprund
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vänta barn? :confused: Har en fråga här till er kloka "bukefalisar", tänkte att ni på senior kanske har egna barn... Jag och min...
Svar
15
· Visningar
1 555
Senast: Znozan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid igen! :bump: Vi vill ha tätisar och har inte skyddat oss efter att Viktor föddes så vi är jätteglada att det tagit...
2
Svar
25
· Visningar
3 089
Senast: twinstar
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har en son och väntar nu en till bebis till våren. Det har egentligen gått jättebra att kombinera hästar och barn. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 204
  • Låst
Övr. Barn har idag haft dop för lilla Theo. 1/3 av släktens barn ligger hemma med hög feber och just vattkoppor. Min systers barn har haft utstlg...
Svar
17
· Visningar
1 348
Senast: Bubbla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Det här med att skaffa barn igen.... Jag och sambon vill båda ha barn. Vi ska ju även gifta oss snart. Kanske inga problem, vi är gamla...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Chicken
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha, så har jag hittat drömhästen. En häst jag har på 1/2 foder och har blivit tillfrågad om jag inte kan ta henne helt! Vad göra...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Klintan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är gravid och har börjat få migrän en gång i veckan. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har haft migrän tidigare i mitt liv...
Svar
10
· Visningar
2 447
Senast: Jippo
·
J
  • Låst
Övr. Barn Förberedelser inför att skaffa barn: >1. Kvinnor: För att göra dig redo inför moderskapet - ta på dig en morgonrock och knyt fast en...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som känner till några sådana här födslar? Hur har det gått med barnet?
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har under 10 år haft samma dagmamma och det har fungerat hyffsat. Förrutopm att hon blir flyförbannad om man är lite sen (ca. 10min)...
2
Svar
26
· Visningar
2 580
Senast: kamomillo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn , har ni alltid gillat(och velat ha) barn eller är det nåt som växt fram med åren? Blir alla så där mesiga ( ;) )...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Fnurra
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag skiter i att vara hemlig längre... :p Om någon känner mig, skvallra inte på jobbet, tack! :crazy: Jag har nu kommit in i...
Svar
18
· Visningar
1 322
Senast: Guatemala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp