Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 6 och har en del funderingar kring det. Det är så att jag har haft blödningar i ca 3 veckor, trodde först att det...
Svar
6
· Visningar
5 960
Senast: cilvia
·
X
  • Låst
Övr. Barn ..fick sitt tredje barn häromdagen. Och det är så underbart. Hon är 44 år ! Det första dog i magen en vecka innan förlossning. Då var...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Balsamin
·
D
  • Låst
Övr. Barn Undrar om man kan ha mens utan att ha ägglossning ! /Dimmalimm
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Är ju gravid som säkert alla här redan vet. Är ju ävén rökare och nu när jag bestämt mig för att behålla barnet så måste jag ju...
Svar
9
· Visningar
4 907
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Blev lite inspirerad av Tokmajas tråd om sin matvägrande son, då min ettåring är lite lika. Men till saken hör ju att hon har stora...
Svar
1
· Visningar
1 771
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Läste i en annan tråd att någon satte likhetstecken mellan barn och handbojor. Dvs att barn hindrar en från att göra en massa saker...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 800
Senast: Mim
·
  • Låst
Övr. Barn Idag skar Tobias upp ett 2 cm långt sår på hakan. Det glipade rätt friskt så jag tejpade mrd steristrps. Erter någon minut så hade han...
Svar
5
· Visningar
2 592
Senast: caballus
·
Å
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag en åsikt av er kloka bukemödrar (och andra kloka människor) Jag har hört om en kvinna som efter vistelsen på BB tog...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Suck, jag förstår inte hur de bär sig åt! De är i och för sig inte så gamla ännu (2,5 och 6) och lämnar man dem ensamma tillsammans i...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man ge en 7½ månaders bebis BARA välling? Jag menar, får de i sig allt de behöver då eller?
Svar
8
· Visningar
851
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Jag TRODDE att jag skulle ha en spyende Selma här idag, men det var falskt alarm - tackochlov... Det fick mig dock att börja fundera...
Svar
1
· Visningar
1 230
Senast: sune4you
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i vecka 19 och har redan svullnat upp så att jag inte får av mig mina ringar :crazy:... F*N vet hur jag ska få av mig dem -...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Cyllene
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu har vi försökt i 7 månader utan resultat. :confused: Lite förvånade är vi nog, eftersom dottern blev till av en "olycka" (dock mkt...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Xeline
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hej hej Ni som läst min frra tråd kanske vet hur det ligger till. Fick hur som helst tag i killen som jag är gravid med. Via msn...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
19 345
Senast: Xeline
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Nyfiken fråga!! Alla kära bukefalister som fått barn, som gick över tiden. Vilka "tips" fick ni för att få igång värkarna??? Är själv...
2
Svar
30
· Visningar
3 540
Senast: Znozan
·
  • Låst
Övr. Barn Det börjar ju närma sig för Hälge Älg att titta ut. När jag fick Malin gick det hela ganska snabbt och inga störe former av...
2
Svar
23
· Visningar
3 035
Senast: Znozan
·
  • Låst
Övr. Barn jag har läst att man kan ge olika maträtter nu ..som man lagar själv :) typ blodpudding .falukorv.kalvsylta.Men det står inget om hur...
Svar
9
· Visningar
4 332
Senast: Magdalena
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag är verkligen kass på att leka med min dotter, har så varit under hennes 3 levnadsår och kommer säkerligen fortsätta vara i all...
Svar
14
· Visningar
1 442
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn :angel: Japp vi väntar vårat andra barn, jag och min man! :love: Är i v.12 nu så jag hoppas att allt ska gå vägen!! Har nog tänkt ta...
2
Svar
21
· Visningar
2 100
  • Låst
Övr. Barn Hur känns det? Alltså när inser man att man är förälder? Blir man vuxen och klok då? Lär sig att sy och laga mat och gör genomtänkta...
2
Svar
22
· Visningar
2 423
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp