Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Har försökt bli gravid ett antal månader nu, men mensen envisas med att dyka upp punktligt varje månad. :cry: Nu de sista två...
Svar
1
· Visningar
2 272
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min kille går i 3:an och har flera kompisar i och utanför klassen som har spel som heter GTA. GTA spelen säljs och görs reklam för i...
2
Svar
28
· Visningar
2 319
Senast: SessCa
·
  • Låst
Övr. Barn Lilleman går i 3:e klass och har tydligen genom alla klasserna haft samma problem, nämligen att han är så ointresserad på lektionerna...
Svar
18
· Visningar
1 245
Senast: slice
·
  • Låst
Övr. Barn :confused: Nu är jag förvirrad! Vet inte om det är mens jag fått eller ett missfall! :eek: Har ju en 9 mån gammal pojk :love...
Svar
14
· Visningar
1 991
Z
  • Låst
Övr. Barn ..så nu var det min tur. Vid 34 års ålder väntar jag mitt första barn. måste väl erkänna att barn inte stått högst upp på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 990
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn som rider, hurpass hönsiga är ni som föräldrar? Det ena av mina barn rider på ridskola + på våra egna ponnier, den andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 795
Senast: gul_zebra
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har en tatuering i svanken..inte stor men undrar om man kan få ryggmärgsbedövning ifall man är tatuerad där? Har hört att det är...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: Alfhild
·
M
  • Låst
Övr. Barn till någon som ska ha barn 3 februari, och har en liten kille hemma på ett år, i födelsedagspresent. Barnen kanske inte är relevant i...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Maja_mu
·
T
  • Låst
Övr. Barn Inte för att det är dax för mig att försöka ge mig på den svåra konsten att tillverka en dotter ;) än på ett bra tag men man kan ju...
Svar
14
· Visningar
18 222
Senast: samtson
·
  • Låst
Övr. Barn Utöver kläder...och nallar...för det har hon fått en drös av redan! Finns det öht något vettigt man kan ge en knappt 3-mån bebis första...
Svar
6
· Visningar
2 450
Senast: Lupin
·
R
  • Låst
Övr. Barn Om jag reser mig ur t ex soffan för hastigt känns det som sendrag, eller som att muskeln töjs ut i ljumsken. Det går över på några...
Svar
12
· Visningar
1 694
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Propagandan för amning skiljer sig en del i olika länder. Särskilt olika är det i mitt land och i svärmors land :smirk: På BB...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
18 595
Senast: chrysler
·
E
  • Låst
Övr. Barn I handling: Är det någon gång ok att en lärare tagit tag i armen på ert barn? Är det skillnad på om ett blåmärke skulle uppstå efter...
Svar
17
· Visningar
2 912
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn ....börjar gå åt skogen. :( Vi är tre heltiden på 23 barn, samt en inskolning nu i november. Förrut var det maxtak på 15 barn, nu blir...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: alisson
·
C
  • Låst
Övr. Barn Ni som fått ryggmärgsbedövning i samband med förlossning...lider ni av ryggbesvär idag?Liknande Ichias...dvs ont vid svanskotan som...
2
Svar
27
· Visningar
14 241
Senast: shady
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har förstått att många tycker att det är helt ok med tomten. Så nu skulle jag vilja ha svar ifrån de som tycker att man INTE ska...
2
Svar
31
· Visningar
2 933
Senast: mimus
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur är det egentligen...vilka dagar exakt har man lättast att bli gravid..??? :confused:
Svar
12
· Visningar
20 958
Senast: MillyM
·
M
  • Låst
Övr. Barn Undrar ett par saker... hoppas att någon av er kloka människor här inne på forumen kan hjälpa till med svar!! :bump: 1. Hur länge...
Svar
6
· Visningar
35 569
Senast: Flip-Flop
·
  • Låst
Övr. Barn I går kom min dotter hem och talade om att några tjejer hade dragit igång några "poppis-listor" där alla skulle skriva en kille och en...
2
Svar
37
· Visningar
2 465
Senast: ecssory
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har någon varit med om det av er här? Har ett barn innan och har känt mig gravid i över en månad. Gjorde testet preg för 3-4 veckor...
Svar
8
· Visningar
15 332
Senast: Mayara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp