Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

W
Gravid - 1år Min lilla skrutte på 5 månader har en blåsa stor som en ärta i munnen! :cry: Han verkar inte ha ont av den, men han ligger och...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Willebillebus
·
Gravid - 1år Har några funderingar kring hur det funkar att söka jobb när man är gravid. - Ni som sökt jobb när ni varit gravida, har ni berättat...
2
Svar
20
· Visningar
4 335
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Min dotter (nu 10 månader) har alltid haft problem med magen. Hon är väldigt hård. Nu sa min syster igår att det kunde vara...
Svar
1
· Visningar
1 027
Senast: Lurcher
·
A
Övr. Barn De som har följt mig några år här vet hur mycket skit jag har haft och att jag fortfarande går igenom en hel del. Hur som så ska jag ju...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: AnonymousLover
·
Gravid - 1år har man mens om man har sån?
Svar
12
· Visningar
1 830
Senast: ameo
·
Övr. Barn Min 12-åriga dotter har fått springmask. Har köpt det receptfria medlet Vanquin och doserat enligt tabell. Hon fick tabletterna igår på...
Svar
6
· Visningar
33 964
Senast: Madick
·
Gravid - 1år En av mina kompisar har visat sig vara gravid i ca 5 månaden. Hon har inte haft minsta lilla symptom på detta utan allt har varit helt...
2 3
Svar
47
· Visningar
33 599
Senast: jerseyko
·
N
  • Låst
Gravid - 1år Lägg in bilder på era putande magar! min i v 24+6 Bildlänk
137 138 139
Svar
2 778
· Visningar
350 977
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Loke är en stor pojke på 11 kg och 76 cm. Han börjar bli aningen för stor för babyinsatsen till badet. Baljan tycker vi är lite liten...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 103
Senast: mino
·
H
Övr. Barn Läste ett reportage på Aftonbladet om spädbarn som skakas till döds :( så hemskt. Jag vet att spädbarn är ömtåliga men att det räcker...
2
Svar
23
· Visningar
3 189
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har haft svärföräldrarna + min mans syster boende här i några dagar (de bor 85 mil bort). Brukar bita ihop när de gör saker jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 349
Senast: boccia
·
C
Gravid - 1år Hej, jag undrar om det är någon som har några bra raptips åt min lille gosse på drygt en vecka. Vi har jätte svårt att rapa honom och...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Cet
·
Småbarn Vi ska åka till Rhodos i sommar. Våra barn är inte vaccinerade mot hepatit A och B, så jag ringde bvc för att höra om det behövdes...
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: mandalaki
·
Gravid - 1år Hur har era hundar reagerat på er nya baby? Jag har en 11 år gammal Jack Russeltik som vaktar mycket. Just nu är hon hos mina...
2
Svar
20
· Visningar
2 225
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Efter förlossningen alltså. Red ni på som vanligt då eller tog ni det extra lugnt? Har fått erbjudande att rida en travare då och...
2
Svar
24
· Visningar
1 948
Senast: lingonben
·
R
Övr. Barn Anta att man har gemensam vårdnad om ett barn. Boendeföräldern vill ha ett pass för en utomlandsresa. Bör umgängesföräldern gå med på...
2
Svar
22
· Visningar
10 708
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Efter att ha gått hos en måttligt slarvig och otrevlig barnmorska, så valde jag att byta. Hos den gamla barnmorskan gjordes inga...
2 3
Svar
41
· Visningar
20 242
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Är det nån som har satt sig in i den nya jämställdhetsbonusen som man får om man delar föräldraledigheten lika? Det jag inte begriper är...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: jerseyko
·
Småbarn Min dotter, som snart är 4, har börjat på ridlekis. Pga få ponnys och än så länge litet barnunderlag så är hon oftast där själv, men hon...
Svar
8
· Visningar
1 610
Senast: mylan
·
Gravid - 1år min lillkille på 11 månader har 6 små fina tänder och just nu ligger han och gnisslar dessa i sömnen eller snarare i skedet mellan sömn...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Scorpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp