Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Om 3 månader så är det dax för mitt andra barn att titta ut. Jag har så smått börjat att oroa mig inför förlossningen. Min förra...
2
Svar
25
· Visningar
2 704
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu vill sonen ha fotbollsdressar alá Ronald Dinhijo m.fl. och jag har ingen aning om var jag skall leta..Själv så tycker jag fotboll är...
Svar
10
· Visningar
2 430
  • Låst
Övr. Barn När börjar man med det? Inget jag känner något behov av att stressa fram alls, men var lite nyfiken i vilken ålder ungefär det kan...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Nu har vattnet gått! :D Snacka om MKT vatten *swoooch swoooch swoosh* Det har kommit lite värkar, men man väntar ju tills...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: pigleton
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hur gjorde ni? Gemensam vårdnad eller delad? Kan man sära på syskon? Är det bra för barnen att bo växelvis hos båda föräldrarna? (Det...
2
Svar
22
· Visningar
3 364
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Min son är ute på sin första (??) date ikväll!! Sitter hemma å biter på naglarna :crazy: och är lite nervös för hans skull. Hoppas de...
2
Svar
20
· Visningar
2 126
Senast: LadyFrost
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har fler an ett barn, vad ar aldersskillnaden mellan dem och hur paverkar den ditt forhallande till barnen och deras forhallande...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har just lagt grunden till en helt fantastisk huvudvärk. Hur? Hur enkelt som helst, jag har haft en diskussion med min...
Svar
17
· Visningar
1 290
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Oj oj!! Var på ultraljud idag och det var helt otroligt!! Helt fantastiskt att se hur fostret sparkade och sök på tummen och så fick jag...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Gick 2 dagar över tiden, hade grym foglossning och var bara grinig hela tiden på slutet... åkte in till förlossningen med en granne som...
2
Svar
27
· Visningar
1 880
  • Låst
Övr. Barn Låter säkert men också dyrt. Någon som vet vad priset ligger på för den för nyfödda upp till 13 kg med bas till bilen? Har ingetn...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: B&B
·
  • Låst
Övr. Barn Ja igår fick vi lämna det hemska beskedet att en pojke i våran klass (förskoleklassen) inte orkade kämpa längre mot sin cancer. Han dog...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: antiloop8
·
M
  • Låst
Övr. Barn Det otänkbara hände... Vi skulle på vanlig kontroll hos MVC och vi var i v.39+1. Allt var bra och barnmorskan skulle bara kolla...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 221
Senast: IWANNABE
·
  • Låst
Övr. Barn Allt händer tydligen på en gång :idea: Min bebis har börjat gå :banana: Hon har fått sina 3 första tänder.....hon kan gå på...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Snurrfian
·
T
  • Låst
Övr. Barn Borde ha fått mens i fredags +-2 dagar men inget har kommit men jag har ont i magen som jag brukar få vid mens :crazy: även brösten...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: anhe
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tog det för ER att bli gravida? Var ni bara spontana och hade sex eller räknade ni ut tid för ägglossning och "körde på då"...
2
Svar
31
· Visningar
7 841
Senast: corona
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Jag har haft så grymt otroligt konstiga drömmar på sista tiden! Helt mysko!! :crazy: Jag är ju 20 och har drömt när jag sover flera...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: zazzabella
·
  • Låst
Övr. Barn Ok, dum fråga kanske men känner mig lite yr idag. Om man har 28 dagars är det då mellan första dagen och första dagen på mensen (på...
Svar
1
· Visningar
1 688
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Vad hände med vår mysiga lilla kille? Lilleman har inte skött sig så bra den senaste tiden, fröken ringde hem igår nämligen. Varje...
2
Svar
30
· Visningar
2 285
Senast: Sastra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag och köpte en dubbelpack med grav.test och tänkte "här ska jag jävlar i mig inte skämmas för någonting" och sa glatt till...
2
Svar
37
· Visningar
2 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp