Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ha då har den biologiska klockan börjat att ticka för fullt. Vill ha bebis men har inget jobb mer än några timmar i veckan, ska snart...
Svar
4
· Visningar
1 134
  • Låst
Övr. Barn Jag la in den här på barn först, men Lobelia hade lite synpunkter på innehållet och tycker att den hör hemma här på senior istället. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Nidorina
·
K
  • Låst
Övr. Barn *Liten spinn-off på hönsmammatråden...* När mina barn är och rider lektion (haft två bonusdöttrar i nybörjargrupper hittintills...
Svar
19
· Visningar
1 444
Senast: cili
·
  • Låst
Övr. Barn Min lilla tjej är nu snart ett år. Storebror är på förskolan tre förmiddagar i veckan. Eftersom tjejen nu har riktigt bra sovvanor...
2
Svar
22
· Visningar
2 536
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Sett ett par avsnitt av Nannyakuten på TV nu (går just nu på Kanal 5) och jag blir ju mörkrädd. HUR STÅR DE UT? Föräldrarna alltså. Bara...
2
Svar
27
· Visningar
2 826
Senast: Daydream
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hej ! Min dotter vill inte gå till skolan pga att hon har blivit beskylld för att ha gått in på en annans tjejs Lunar och svarat på...
2
Svar
28
· Visningar
2 466
Senast: Meg
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag vikarierar på ett dagis med tre avd. 1-5år med 22-23 barn i varje. Innan jag började här så timvikade jag på lite andra dagis där...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Selma börjar bli stora damen nu och håller på att växa ur sin bakåtvända bilstol på längden :(. Jag hade egentligen velat ha henne...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 594
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Vi går i "tillverka barn-tankar"... Ena sekunden är vi såååå säkra, och nästa sekund tvekar vi som sjutton. Tror ni någonsin att man...
2
Svar
20
· Visningar
5 998
Senast: maverick
·
  • Låst
Övr. Barn ...ska man få ha när man får syskon. Har ni fått det att funka? Har man INGEN möjlighet att själv få påverka vilka tider barnet får vara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 521
  • Låst
Övr. Barn Hej En liten fråga skall man inte gå upp alls under graviditeten? Har gått ca halva tiden nu och det enda som hänt är att jag gått...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: zilla
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte fått min mens som jag borde, jag har alltid haft väldigt regelbunden och kunnat veta exakt vilken dag den ska komma. Nu är...
Svar
19
· Visningar
1 476
Senast: Stollan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har tre väninnor som alla fått barn i tät följd utom jag då såklart. Den första som fick har varit i stort sett som vanligt förutom...
2
Svar
20
· Visningar
3 495
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Natten till igår fick Selma vad jag förmodar är sitt första anfall av falsk krupp. :crazy: Och typiskt nog så händer ju detta...
2
Svar
21
· Visningar
5 097
Senast: Nordstjernan
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag tycker det är så svårt att köpa present åt andras barn, man vet ju inte vad de gillar eller vill ha! Nu är det så att vår yngsta...
Svar
11
· Visningar
5 128
Senast: Mirre
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min 12-åriga dotter har under senaste veckorna varit OTROLIGT :eek: disträ och glömsk. Hon kommer knappt ihåg något man bestämt. Saker...
Svar
12
· Visningar
1 862
Senast: snurran
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, hur sjutton ska man räkna egentligen?? I min bok om graviditet och även på siten gravid.se så räknar de att befruktningen sker i...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Om 3 månader så är det dax för mitt andra barn att titta ut. Jag har så smått börjat att oroa mig inför förlossningen. Min förra...
2
Svar
25
· Visningar
2 704
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu vill sonen ha fotbollsdressar alá Ronald Dinhijo m.fl. och jag har ingen aning om var jag skall leta..Själv så tycker jag fotboll är...
Svar
10
· Visningar
2 429
  • Låst
Övr. Barn När börjar man med det? Inget jag känner något behov av att stressa fram alls, men var lite nyfiken i vilken ålder ungefär det kan...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp