Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn Sitter i telefon med min gravida kompis. Hon ska ju om några månader få bäbis :love: och undrar när och om arbetsgivaren måste veta...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: tinna
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag har nyss lagt till mig i Barnpassning.se's databas och tänkte senare annonsera i dagstidningen angående barnpassning. Men nu undrar...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Igår sändes Supernanny på tv. Var det någon härinne som såg det? För er som inte såg det så handlade det om en familj vars 2½ åring...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 597
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tidigare skrivit om mina misstankar att min son kan ha ADHD. Utredning är på gång och möte med psykolog är betstämt men jag har...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: lakrits
·
  • Låst
Övr. Barn Testade i måndags, det vart ett plus!! :) Två månader tog det efter att jag tog ut pstaven..
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: jemaha
·
  • Låst
Övr. Barn Lilla Tom 3470g och 50cm såg världens ljus den 21/12 kl 17.56. Han har ljust hår och blå ögon och är enligt sin mamma sötast i världen...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i 7:e månaden. :) För några månader sen hade vi massor av namnförslag o några favoriter, men nu.... Några halvbra... Tillägga...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 065
Senast: SilverTail
·
  • Låst
Övr. Barn Pga av underkylt regn sa var skolbussarna installda igar sa bada tjejerna var hemma fran skolan. M klagade under eftermiddagen och...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Ramona
·
N
  • Låst
Övr. Barn Min arbetskollega gick tidigt i höstas på mammaledighet då hon skulle föda i nov. (det var pg av jobbet hon gick tidigare) när hela nov...
Svar
11
· Visningar
1 302
S
  • Låst
Övr. Barn Nu känner jag mig som en hispig mamma, men det är väl så att alltid ska man oroa sig för något?! Över julhelgen och efterföljande...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: samtson
·
  • Låst
Övr. Barn Sedan en tid så är mellansonen, 9 år och pappa i huset ständigt i luven på varann. Senast i dag så skrek sonen att han hatar sin pappa o...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: superbusan
·
  • Låst
Övr. Barn Blir lite fundersam över föräldrar när det gäller tonåringar och alkohol. Finns så många olika! Vissa är ju helkonstiga, andra...
2
Svar
25
· Visningar
2 625
Senast: Lambi
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har för länge sedan haft en diskission beträffande sambons ex, dom har barn tillsammans, 2 grabbar på 8 och 10 år. Jag har alltid...
2
Svar
28
· Visningar
4 075
Senast: Wassego
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket sammandragningar har ni och när började de? Jag tycker att jag har ganska mycket, och hade det även förra gången. Jag ringde...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Jag lovade ju att återkomma med en rapport... :p Före jul, när jag skrev förra nappavvänjningstråden, så hade hon tre nappar, varav...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Xeline
·
R
  • Låst
Övr. Barn Igår fick vi gå på ultraljud! :bump: :bump: :bump: Vi trodde att jag var i 19e veckan och att bäbisen ska komma den 4e juni, men tji...
2
Svar
24
· Visningar
2 098
Senast: Raeman
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har erat barn för stl på kläderna? vad kan de ?gå? Prata enstaka ord? Sova hela natten? Sova i sin egna säng? Sover i eget...
Svar
6
· Visningar
1 950
Senast: zilla
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är reglerna egentligen? Om jag eller sambon skulle bli riktigt sjuk, bryta benen eller likn. som omöjliggör att man kan ta hand om...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Bubbla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag väntar nu vårat första barn och allt jag kan tänka på är alla hemska saker som kan hända, känns inte som jag kan glädja mig åt...
Svar
19
· Visningar
3 430
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min karl har blivit bjudna pa dop hos en familj i Luxemburg. Vad skall man ge i present (vad vill man som foralder att barnet...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: Darby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp