Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag och köpte en dubbelpack med grav.test och tänkte "här ska jag jävlar i mig inte skämmas för någonting" och sa glatt till...
2
Svar
37
· Visningar
2 598
M
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag så trött, härligt trött förvisso, att jag knappt orkar gå och lägga mig :D . Jisses! Så här kommer det nog att vara ett tag...
Svar
12
· Visningar
1 384
Senast: Missemyran
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter går i trean, och har alltid haft lätt för sig i skolan. Nu hade de haft någon kunskapslek grupp härom dagen och hon hade väl...
Svar
13
· Visningar
1 563
Senast: Snurrfian
·
A
  • Låst
Övr. Barn Dagarna går med stormsteg och min lilla loppa närmar sig sin ettårsdag den 6/3: :eek:, samtidigt som jag är glad och stolt över att hon...
Svar
9
· Visningar
1 242
Senast: Basilika
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har sett, hört och även läst att en del barn äter sina snorkråkor. Tycker det är väldigt äckligt, och hoppas innerligt att inte mina...
Svar
19
· Visningar
7 001
Senast: Eve
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som är/har varit gravida, har ni varit sjukskrivna någonting under graviditeten och i såfall, varför? Jag är nu i v.13 och är...
Svar
14
· Visningar
6 917
Senast: chio
·
  • Låst
Övr. Barn Pratade ni igenom med er partner om hur ni ville uppfostra barnen och vilka regler som ni tyckte var rimliga? Såg nåt avsnitt av det där...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: ameo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Lilla tjejen börjar bli stor damen... 6 månader för att vara exakt. Då kommer problemen... att äta vanlig mat och jag skulle vilja höra...
Svar
16
· Visningar
1 345
Senast: Feykír
·
C
  • Låst
Övr. Barn När, efter att man har fått barnet, kan man egentligen ge sig iväg på solresa (med barnet...)? :) Ska ha barn till försommaren...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Nordstjernan
·
N
  • Låst
Övr. Barn Några av er här på buke har ju varit gravida, att döma av de många och livliga trådarna senaste åren :) Har ni några små tips på...
Svar
11
· Visningar
1 909
Senast: Nordstjernan
·
  • Låst
Övr. Barn ...eller Dolly Parton ammar :smirk: Att amma är ju mysigt och nyttigt. Det finns inga som helst skäl att låta bli, om man KAN...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 414
  • Låst
Övr. Barn Har lite funderingar om detta med barn och skilda föräldrar. Min sambo har en pojke som nu är 10 och han bor hos oss och går i skolan...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har sånna där kluriga bröstvårtor.. som bara kommer fram när det är kallt eller då jag.. hmm ni förstår nog :D Dom vågar sig...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 429
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn I dag var sonen och vägde/mätte sig. Han börjar bli som sin syster, ett smalt barn trots att han äter det mesta, tom skolmaten...
Svar
11
· Visningar
3 261
J
  • Låst
Övr. Barn Mitt barns faster (ingift, makens brors fru) är kommunal dagmamma och vi funderar på att låta vår dotter vara hos henne när det blir...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Vid vilka tillfällen har ni Buke-föräldrar känt den där känslan :lycka/glädje/tårögd/rörd....... när ert barn har hanterat en situation...
Svar
15
· Visningar
1 345
Senast: mimus
·
J
  • Låst
Övr. Barn Min mamma har alltid hävdat att jag var torr när jag började på dagis när jag var 6 månader, och jag har alltid garvat åt henne och...
2
Svar
23
· Visningar
3 862
Senast: Jippo
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vad säger ni om det?? http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,589575,00.html Själv vet jag inte om jag tycker det är så...
2
Svar
32
· Visningar
2 574
Senast: Jozze
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i v 26 med mitt andra barn. Nu har tankarna börjat snurra ang om vilket kön bebisen är. Iof så tror jag inte på detta med...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: benjamin
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Detta blir mitt första inlägg här! Jag och min man har precis satt igång bebisverkstan och hoppas såklart på resultat så...
Svar
15
· Visningar
2 118
Senast: Stjärnflocka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp