Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
  • Låst
Övr. Barn Efter en extremt snabb förlossning (10 min), så är Ebba född. Fick samtal på morgonen att mina monster rymt från hagen. Åker ut till...
2
Svar
34
· Visningar
2 420
Senast: Raeman
·
  • Låst
Övr. Barn Var hos min bm på kontroll idag och hon tyckte att det kändes som om beibisen vänt sig :crazy: Hon kallade in en annan bm som oxså kom...
Svar
7
· Visningar
3 295
Senast: Lambi
·
E
  • Låst
Övr. Barn The Delivery A married couple went to the hospital together to have their baby delivered. Upon their arrival, the doctor said he had...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Lambi
·
T
  • Låst
Övr. Barn Japp! Den 22/9 kl 11.57 ploppade lillfisan ut :D En vecka för tidigt, 46cm lång och 3015g tung. Vilken jättebamsing till bebis ;)...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Snurrfian
·
C
  • Låst
Övr. Barn Just nu kan jag inte fatta hur jag ska klara av att vara gravid i 3,5 månader till och orka med den lilla pruttunge jag redan har... :(...
Svar
10
· Visningar
1 553
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Hörde igår på radion om ett par som adopterat en pojke ifrån Polen. Han var ett år när han kom hit och nu när han var han nio hade dom...
Svar
15
· Visningar
1 557
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Just nu verkar Astrid ha blivit stor nog att uppskatta sin mobil med färgglada djur (även om hon fortfarande bara tittar på fåret och...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Inte_Ung
·
C
  • Låst
Övr. Barn Kan inte hålla tyst längre, ska också bli mamma :bump: Vi var på ultraljud idag, hela 39mm stort :D Allt känns bra, men samtidigt...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: minihopp
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nyår närmar sig med alkoholrelaterade fester..... Fick förra veckan reda på att jag är gravid :banana: , släkt och vänner vet ingenting...
2
Svar
23
· Visningar
5 433
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Till våren så tar jag hästen på helfoder och flyttar den närmare där jag bor. Jag känner mig ändå lite orolig och det dåliga samvetet...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: malinsky
·
  • Låst
Övr. Barn Har vi sånna här på buke? Som fått knoddar i tonåren? eller som typ 20 åring? Jag har gått och dragit på mig en sån extrem...
2
Svar
20
· Visningar
2 456
Senast: nexxa
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur resonerar den omskurna kvinna som själv låter omskära sin son? Vidare vet jag inte om det här sättet att tänka är riktigt...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
10 263
Senast: slice
·
  • Låst
Övr. Barn Blev så inspirerad på Senior att jag var tvungen att fortsätta diskussionen här. Hur ser ni på den komplicerade frågan om era barns...
2
Svar
23
· Visningar
2 461
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Det måste vara någon som har stulit Lilleman och gett oss en kopia, för detta liknar ingenting annat :cool: Förra Lilleman var...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: pigleton
·
S
  • Låst
Övr. Barn att bli med barn igen..suck.! Eller så har det liksom satt sig på hjärnan lite.. Fick missfall i Augusti och trodde att jag skulle bli...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Sudd
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har vi tillbringat en timme med att leta efter elins Bäbä, en liten vit bagge som är hennes käraste ägodel... Vi har ännu inte hittat...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: corona
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vi slutade med p-pillrena i början av november. I mitten av november gjorde jag ett gravtest som var negativt och nu den 23 dec gjorde...
Svar
2
· Visningar
1 712
Senast: honeypie
·
  • Låst
Övr. Barn Efter att ha läst julklappstrådar både på U och ÄU så börjar jag undra hur vi uppfostrar våra barn när det gäller julklappar och...
Svar
10
· Visningar
2 782
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har sprungit runt och försökt handla julklappar idag...(Det var ju fler än jag som var ute i samma ärende kan jag säga :crazy: )...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 918
Senast: YorkWann
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur kommer det sig att många föräldrar är så otroligt grälsjuka när det gäller sina barn? Inte alltid såklart, men personligen tycker...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp