Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Pratade med en bekant till mig som tränar ett flicklag födda -96.Han sa att "Bästa tjejen i laget valt att byta klubb.Och jag förstår...
2
Svar
35
· Visningar
3 589
Senast: slice
·
F
  • Låst
Övr. Barn till alla husmödrar och mammor. Om det fanns möjlighet, skulle ni vilja handla på nätet och få maten hemkörd? Om det fanns...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Sjalen
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ni som har skolbarn hemma, hur ser ni på skolarbetet och hemuppgifterna barnen har? Själv har jag ingen koppling till skolan, mer än...
Svar
17
· Visningar
1 921
Senast: Jillybean
·
X
  • Låst
Övr. Barn ...för cranberry som skulle ha tvillingar ?
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Yahoo
·
H
  • Låst
Övr. Barn God morgon! Nu har jag gjort ett grav test till, kunde inte vänta längre. Men det är så negativt så, ett litet svagt streck har det...
Svar
19
· Visningar
1 779
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man haft ett missfall trots att gravtestet efterat visade negativt? Nagot valdigt konstigt (och ackligt :eek: ) hande mig igar...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: Merrimon
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hur många år har ni mellan barnen? Och fanns det någon planering, eller blev det bara så? Eller hur många år har ni tänkt er?
2
Svar
22
· Visningar
3 237
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn är det någon som haft det på sin bebis? Theo, 5 v fick det igår. Åkte raskt till läkaren som vi känner privat som tryckte tillbaka det...
Svar
6
· Visningar
1 868
Senast: nygammal
·
W
  • Låst
Övr. Barn Har funderat lite på vissa kommentarer från mina "hästkompisar" som har barn samt från folk här inne på Buke. Det är mycket "min...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 499
Senast: Miran
·
J
  • Låst
Övr. Barn Håller på att bli galen :crazy: :crazy: Mitt hår faller av i stora tussar ibland. Men vet ni, jag har kanske kommit på varför...
Svar
10
· Visningar
3 395
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är lillan sjuk igen, det är exakt en vecka sedan sist... Samma sak förra gången, hämtade damen på dagis med en temp på 38,1 men hon...
Svar
6
· Visningar
910
  • Låst
Övr. Barn Veckorna rusar iväg och på måndag är det dags för ultraljud! :) Men jag måste erkänna att jag nu börjar bli väääldigt nervös! Inte...
Svar
15
· Visningar
12 601
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kommer den här underbara årstiden då det mesta förvandlas till lervälling :devil: Barn nummer 1 är ju tjej och börjar bli såpass...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: merman
·
A
  • Låst
Övr. Barn Min bror har en kompis som är 19 år i år. För ett år sedan var han tillsammans med en fyra år äldre tjej. Förhållandet varade ett par...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Nej, jag talar inte om IRL ;) egentligen. Jag har noterat att det faktiskt inte är några män som (mig veterligen iaf) skriver här! Nu...
2
Svar
39
· Visningar
2 553
Senast: golit
·
  • Låst
Övr. Barn Hur fungerar det.Om jag vill jobba extra fast jag är hemma och är mammaledig.Kan jag ta ett "till" jobb förutom det ordinarie. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: zilla
·
H
  • Låst
Övr. Barn Åh..jag mår så fruktansvärt illa! Nån som har nå´t bra förslag på vad man ska pilla i sig. Har lyckats äta 2 knäckebröd på hela dan. Åt...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Ida_79
·
  • Låst
Övr. Barn Skrev för någon dag sedan om dotterns snarkningar. Nu har jag lyssnat lite längre perioder på henne, sent om nätterna när hon sover som...
Svar
17
· Visningar
2 078
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn Selma vaknade nyss till och grät, förmodligen en mardröm. HUR gör NI för att lugna Era barn och få dem att sova vidare lugnt igen när...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: Jillybean
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag precis kommit hem från min första lediga kväll på... typ 8-9 månader nånting! Lite nervöst var det allt att vara borta så...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: Magdalena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp