Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Lilla Tara 7 år gjorde sin första affär igår. Hon sålde en Halloweenpumpa som hon själv har fött upp. Hon var mäkta stolt kan jag...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: vondutch
·
J
  • Låst
Övr. Barn Stolt mamma ville bara visa hur söt hon är när hon sitter för första gången så pass länge så man hinner ta kort :love...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu får ni ha lite överseende med mig igen :o Men är det normalt att vara trycköm på magen när man är gravid? Det går som ett bälte...
2
Svar
26
· Visningar
4 448
Senast: Lydia
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hej Nu kommer jag med mer problem,till er som jag pratat med på Senior om förra tråden,har legat på sjukhus senaste dagarna,därav...
2
Svar
20
· Visningar
2 474
Senast: ikeline
·
C
  • Låst
Övr. Barn Så jag antar att vi har bestämt oss.... Jag vill inget hellre än att skaffa barn men är orolig för framtiden. Jag har läst 120 p på...
Svar
13
· Visningar
2 013
  • Låst
Övr. Barn Mitt ex hade lämnat ett meddelande på mitt mobilsvar igår; han vill träffa barnen. Han sa att det var ju ett tag sedan, jo tack det var...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 697
Senast: Fiffi1
·
S
  • Låst
Övr. Barn Gör som så många andra här och är lite anonym.. ;) Jag slutade äta p-piller i februari i år, min mens kom inte igång förrän i...
Svar
18
· Visningar
1 942
Senast: emma74
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..i alla fall inte på samma sätt.... Det handlar om min älskade son. Igår tex hade han varit på strålande humör hela dagen hemma hos...
Svar
12
· Visningar
7 387
Senast: ika77
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite funderingar om min lilla dotter 1½år. Hon är såklart världens goaste för det mesta :) Det är vårt första barn. Men hon...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: benjamin
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur normal är det att ett barn på 3½ år bara säger mycket enstaka ord, de flesta helt oförståliga?
2
Svar
31
· Visningar
2 886
Senast: Bubbla
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vi har inte kabeltv så det enda barnprogram han ser är på 4an och bulibumpa. 4an börjar sända kl 7 på helgerna. Då ställer ungen klockan...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: ankans
·
C
  • Låst
Övr. Barn Skriver lite blaj längst uppe. Intimfråga som sagt...alla kanske inte vill ta del av detta om andra människro, men jag hoppas verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: WhiskyP
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ni som är gravida, har ni något speciellt som ni är sugna på? Jag är i vecka 21 och är löjligt sugen på clementiner och apelsinjuice.
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: Cillavan
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag har varit med min son på leksaksaffären för att köpa en present till en tjej som ha skall på kalas till. Han var inte glad åt att...
2
Svar
24
· Visningar
2 691
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Skulle haft mens förra måndagen, när kan man göra ett gravtest tidigast för att det inte ska visa fel?? Sen undrar jag om ont långt ner...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn Rapport publicerad idag! Vad tycker ni om detta? Som blivande lärare tycker jag att det är rätt skrämmande att de lärare som arbetar...
2
Svar
24
· Visningar
2 445
Senast: Xeline
·
C
  • Låst
Övr. Barn Som jag skrev i en annan tråd är jag nybliven gravid, och inte speciellt långt gången. Nyfiken är man och vill veta allt. Man vill ha...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Mithra
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 9,,, de senaste dagarna har jag kännt ett läksigt obehag i magen, vet inte hur jag ska förklara,, det är som ett...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Så var det där då...det lilla strecket på testet ... Känner mig oerhört glad :banana: ...det var ju det här vi ville... men...
2
Svar
21
· Visningar
2 120
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite nyfiken på hur många av er som gick systematiskt till väga när ni bestämt er för att försöka bli gravida. Började ni ha sex...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 830
Senast: ecssory
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp